۱۴ مهر ۱۴۰۲، ۲۰:۰۷

سرمربی تیم فوتبال فولاد:

مهم تر از هر چیزی قطع باخت های متوالی بود

مهم تر از هر چیزی قطع باخت های متوالی بود

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: تنها دو سه تیم از بقیه در ایران بهتر هستند و مابقی در یک سطح بازی می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، خوان ایگناسیو مارتینز پس از پیروزی یک بر صفر فولاد مقابل هوادار در هفته هفتم لیگ برتر گفت: مهم‌ترین نکته قطع زنجیره باخت‌های قبلی است. هوادار واقعا تیم خوبی است. بازیکنانش نهایت تلاش خود را در زمین انجام دادند اما با این وجود یک بازیکن اخراج شد ولی مشکلی در مسیر این تیم پیش نیامد.

سرمربی فولاد خوزستان ادامه داد: فولاد در این بازی با استرسی که از قبل داشت، بازی کرد. امیدوارم از این به بعد تیم اعتماد به نفس داشته باشیم و بتوانیم پیشرفت کنیم.

او درباره دلایل حضورش در فوتبال باشگاهی ایران تاکید کرد: یک موضوع خیلی مهم وجود دارد که شاید به آن آگاه نباشید. ایران در آخرین جام جهانی بازی کرد. فولاد هم یک تیم با پرستیژ در سطح اروپا است. این تیم هم مثل پرسپولیس بزرگ است و وقتی پیشنهاد شد تصمیم گرفتم به ایران سفر کنم و مربی این تیم بزرگ شوم. فولاد توانایی پیشرفت دارد.

سرمربی فولاد درباره تعطیلی‌های فوتبال ایران تصریح کرد: من تازه به ایران آمده‌ام و نمی‌توانم به این سوال پاسخ بدهم. باید باشگاه در مورد تعطیلات لیگ صحبت کند. البته اگر منظورتان این است که از این تعطیلات استفاده کردیم باید بگویم اعتقادی به عجایب نداریم و اتفاق عجیبی نیست. فقط تمرین کرده‌ایم. خیلی کار برای انجام دادن داریم.

مارتینز تصریح کرد: همانگونه که قبل از بازی با هوادار صحبت کردم فقط دو سه تیم در لیگ برتر کیفیت بالاتری دارند. سایر تیم‌ها در یک سقف بازی می‌کنند و این کار را سخت می‌کند.

وی درباره تأثیر تفکرات علیرضا منصوریان سرمربی سابق در رختکن فولاد گفت: منصوریان تمام تلاش خود را در فولاد کرد هرچند نتایج مثبتی نگرفت اما به این مربی دارای شخصیت احترام می‌گذارم. از بازیکنان فولاد نیز خیلی تشکر می‌کنم که حرف‌های مرا گوش کرده و به آن احترام گذاشتند. نتیجه‌اش را هم در زمین دیدیم. ما به عنوان مربی از بیرون به بازیکن نگاه می‌کنیم و افرادی که بازی را می‌برند، بازیکنان هستند. از آنها راضی هستم.

کد خبر 5904269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha