۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۸:۱۰

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری آذربایجان شرقی:

حفظ امنیت مسابقات و تماشاگران اولویت هیئت اتومبیلرانی است

حفظ امنیت مسابقات و تماشاگران اولویت هیئت اتومبیلرانی است

تبریز - رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری آذربایجان شرقی با اشاره به تغییر مکان مسابقات درگ ۴۰۰ متر تبریز، گفت: اولویت اول هیئت حفظ امنیت مسابقات و تماشاگران است.

سیامک امیرخیزی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقات دستجات آزاد درگ اتومبیلرانی و موتورسواری به میزبانی تبریز افزود: اولین دوره مسابقات درگ که همان شتاب می‌باشد، ۲ سه ماه قبل نیز در شهر تبریز برگزار شد و این بار دومین دوره آن را میزبانی کردیم.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری آذربایجان شرقی عنوان کرد: در این مسابقات که بیش از ۱۵۰ شرکت کننده در اتومبیلرانی و و حدود ۳۰ شرکت کننده در موتورسواری اعلام آمادگی کردند و در مسافت ۴۰۰ متر به رقابت پرداختند.

امیر خیزی با بیان اینکه سعی کرده‌ایم در هر بار میزبانی مسابقات سطح کیفی مسابقات را از هر لحاظ ارتقا بدهیم و حضور شرکت کنندگان از استان‌های مختلف گواه این موضوع می‌باشد و همچنین تعداد بیش از ۵۰ هزار تماشاگر از نکات جالب توجه این مسابقات می‌باشد و با توجه به حضور ۴۰ هزار نفری تماشاگر در دوره قبل به اهمیت این رقابت می‌افزاید.

وی با اشاره به تغییر مکان مسابقات نسبت به دوره قبل توضیح داد: متأسفانه در پیست یادگار امام (ره) تبریز یک سری تمهیدات برای حفظ ایمنی تماشاگران وجود نداشت لذا با انتخاب اتوبان در دست احداث بعثت که با همکاری شهرداری تبریز و فرماندهی انتظامی شهرستان شبستر توانستیم تا حدودی امنیت مسیر پیست را در این مکان ایجاد کنیم و انشاالله در دوره‌های بعد با تجهیز پیست اتومبیلرانی یادگار امام (ره) تبریز میزبان علاقه مندان این رشته ورزشی باشیم.

کد خبر 5904343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha