۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۵

استاندار تهران:

لازمه رشد و توسعه در شهرها، رشد و توسعه روستا است

 لازمه رشد و توسعه در شهرها، رشد و توسعه روستا است

پیشوا- استاندار تهران گفت: لازمه رشد و توسعه در شهرها، رشد و توسعه روستا است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری بعد از ظهر شنبه در مراسم افتتاح مرکز بسته بندی محصولات کشاورزی تولیدی با تقدیر از زحمات و تلاش‌های تولیدکنندگان اظهار داشت: امروز شاهد تلاش‌های مؤثری از سوی تولیدکنندگان هستیم تا ظرفیت‌های بی بدیلی در مسیر تبدیل دارایی‌ها به ثروت‌های جاریه نقش آفرینی کند.

وی ادامه داد: تمرکز بر ظرفیت‌های پیش نیاز و اهداف اقتصادی به قدرت اقتصادی کمک می‌کند و وقتی قدرت اقتصادی شکل می‌گیرد، سایر بنیان‌های قدرت اقتصادی محقق می‌شود.

استاندار تهران عنوان کرد: در این چرخه بزرگ همه مراکز تولیدی در یک مسیر حرکت می‌کنند که منجر به ظرفیت جدید می‌شود و گاهی تا دوردست‌ها آثار وضعی خود را نشان می‌دهد.

فخاری سپس گفت: محصولاتی که در حوزه سرزمینی و متناسب با شرایط جغرافیایی در فضای روستا و عشایری تولید می‌شود، زمینه رشد، توسعه و تعالی حوزه اقتصادی را فراهم می‌کند.

وی افزود: لازمه رشد و توسعه در شهرها، رشد و توسعه روستا است و امروز بخش کشاورزی مدرن و بروز در پیشوا نشان می‌دهد که مشتریانی از کشورهای خارجی در حوزه شمال و شمال شرق پذیرای محصولات ما هستند تا با رعایت استانداردها بازار منطقه را به دست بگیریم.

استاندار تهران تاکید کرد: باید اقتصاد کشور را به کشورهای همسایه گره بزنیم تا سطح استانداردها را بالا ببریم و به سطح جهانی برسیم و با رعایت اصول کارشناسی در کشت، داشت و برداشت ظرفیت‌های جدیدی ایجاد کنیم.

گفتنی است مرکز بسته بندی محصولات کشاورزی جهت صادرات در روستای شعیب آباد شهرستان پیشوا، مرکز جامع خدمات خانه سلامت روستای قلعه سین شهرستان پیشوا به وسعت ۵۰۰ مترمربع و دهیاری روستای قلعه سین شهرستان پیشوا به وسعت ۴۰۰ مترمربع توسط استاندار تهران افتتاح شد.

کد خبر 5904956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha