۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۴۶

به مناسبت روز روستا صورت گرفت

برگزاری نشست تخصصی هم‌نورد با عنوان آشنایی زدایی از هویت روستایی

برگزاری نشست تخصصی هم‌نورد با عنوان آشنایی زدایی از هویت روستایی

نشست تخصصی آشنایی زدایی از هویت روستایی در حاشیه نمایشگاه روستا آباد با هدف تبادل نظر پیرامون حفظ و ترویج الگوهای هویتی روستایی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین نشست تخصصی نمایشگاه روستا آباد با حضور جمعی از صاحب نظران جمعه ۱۴ مهرماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این نشست که به همت شورای عالی جهاد سازندگی برگزار گردید، صادق مفرد (عضو شورای عالی جهاد سازندگی، روح الله ایزدخواه (نماینده مجلس شورای اسلامی)، محمدعلی دلگرم (عضو هیئت مدیره سنگر سازان بی سنگر و علیرضا کمیلی (فعال اجتماعی) از حاضرین در این نشست بودند.

نشست تخصصی آشنایی زدایی از هویت روستایی در حاشیه نمایشگاه روستا آباد با هدف تبادل نظر پیرامون حفظ و ترویج الگوهای هویتی روستایی برگزار گردید. در این نشست موضوعاتی همچون الگوی تعاونی‌ها در روستاهای مرزی، ضرورت حفظ و ترویج فرهنگ و هویت روستایی، عوامل آشنایی زدایی از هویت روستایی، رویکرد تقنینی مجلس شورای اسلامی و اقدامات دستگاه‌ها در این زمینه بحث و گفتگو شد.

قرار است نشست دوم از سری نشست‌های تخصصی روستاآباد با عنوان الگوی پیشرفت و آبادانی روستا روز یکشنبه مورخ ۱۶ مهرماه با حضور حسین بحرینی، محسن نیک نفس، حامد ملک زاده، آرش مقدم و محمدمحسن دوباشی در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شود.

کد خبر 5905249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha