۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۲۳:۰۱

در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی همدان مطرح شد؛

نوید فروپاشی رژیم کودک کش در اقدامات شجاعانه مقاومت فلسطین

نوید فروپاشی رژیم کودک کش در اقدامات شجاعانه مقاومت فلسطین

همدان-شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی همدان در بیاینه خود اعلام کرد: اقدامات شجاعانهٔ امروز جوانان مؤمن و قهرمان فلسطینی، نوید بخشِ به نظاره نشستن جهانیان برفروپاشی رژیم غاصب و کودک کش است.

به گزارش خبرگزاری مهر، بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان در واکنش به عملیات مقاومت اسلامی فلسطین به شرح زیر است؛

«بسم الله قاصم الجبارین»

قَاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَیُخْزِهِمْ وَیَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ ﴿۱۴﴾
با آنان بجنگید خدا آنان را به دست شما عذاب و رسوایشان می‌کند و شما را بر ایشان پیروزی می‌بخشد و دل‌های گروه مؤمنان را مرهم می‌بخشد.
سورهٔ توبه / آیه ۱۴

رژیم غاصب رفتنی است، امروز نهضت فلسطین از همیشه‌ی این هفتاد - هشتاد سال سرحال‌تر است، امروز جوانان فلسطینی و نهضت فلسطینی، نهضت ضد غصب، ضد ظلم، ضد صهیونیسم امروز از همیشه با نشاط‌تر، سرحال‌تر، آماده‌تر است که مشاهده می‌کنید و ان‌شاءاللّه این نهضت به نتیجه خواهد رسید و همین‌طور که امام بزرگوار (رضوان اللّه علیه) تعبیر کردند از رژیم غاصب به سرطان، حتماً این سرطان ان‌شاءاللّه به دست خود مردم فلسطین و نیروهای مقاومت در کل منطقه ریشه‌کن خواهد شد.
امام خامنه ای (مدظله العالی) ۱۴۰۲/۰۷/۱۱

درود بر حماس حماسه آفرین، غرور آفرینان عرصهٔ مقاومت. اقدامات شجاعانهٔ امروز جوانان مؤمن و قهرمان فلسطینی، در بازگرداندن حقوق غصب شدهٔ خود، نوید بخشِ به نظاره نشستن جهانیان بر فروپاشی رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی است.

عملیات طوفان الاقصی، این حماسهٔ بی‌نظیر دلاوران جبههٔ مقاومت، طلوعی برای صبح پیروزی و لرزه‌ای مهلک بر اندام رژیم منفور و منحوس اسرائیل است.

در این برههٔ تاریخی، صهیونیست‌ها بیش از هر زمان دیگری با موج بیداری امت اسلامی و افزایش عملیات‌های آزادی‌خواهانه در داخل سرزمین‌های اشغالی مواجه هستند و با وجود اقدامات خیانتکارانهٔ برخی کشورهای منطقه در عادی سازی روابط با این رژیم منحوس، مسئله فلسطین همواره مسئله‌ی اول جهان اسلام و ملت‌های آزادی‌خواه جهان بوده است و اقدامات فداکارانهٔ این ملت به فضل الهی بنیان سست و عنکبوتی غاصبان را به زوال و نابودی همیشگی نزدیک تر کرده است.

خطاب به برادران و خواهران دینی‌مان می‌گوئیم که با مدد الهی و با تکیه بر وعدهٔ برحق ولی امر مسلمین جهان، شما همسنگران جبههٔ مقاومت به زودی نغمهٔ آزادی را در قدس شریف سر خواهید داد و فتح الفتوح این نبرد، اقامه نماز جماعت مسلمانان جهان در قبله اول خواهد بود.
ان شاء الله.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

کد خبر 5905442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha