۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۹:۲۵

با حضور مسئولان؛

آئین محوری «زنگ مقاومت» در سمنان برگزار شد

آئین محوری «زنگ مقاومت» در سمنان برگزار شد

سمنان- آئین زنگ مقاومت در حمایت از طوفان الاقصی و مقاومت اسلامی با حضور معاون استاندار و جمعی از مسئولان استان در سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با صبح یکشنبه و در راستای حمایت از طوفان الاقصی و مقاومت اسلامی مردم فلسطین و نوار غزه، زنگ مقاومت در مدارس استان سمنان به صدا در آمد. آئین محوری مراسم زنگ مقاومت هم اکنون با حضور جمعی از مسئولان در سمنان در حال برگزاری است.

در مراسم محوری زنگ مقاومت ویژه حمایت از طوفان الاقصی و مقاومت اسلامی که در دبیرستان دوره اول شهید بهشتی سمنان برگزار شد، معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی حضور دارند.

دانش آموزان سمنانی در این مراسم با «طنین الله اکبر، مرگ بر اسرائیل، فلسطین پیروز است و…» همراهی خود را با مردم مظلوم فلسطین و مقاومت اسلامی نوار غزه نشان دادند.

دانش آموزان سمنانی همچنین با شعارهای «اسرائیل نابود است و مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی به گوش جهانیان رساندند.

مراسم مشابهی همچنین در مدارس دیگر شهرستان‌های استان سمنان نیز همزمان با صبحگاه مدارس استان برگزار شده است.

قرار است امروز مراسم محوری دیگری نیز در سمنان، دامغان، گرمسار و شاهرود برگزار شود. شاهرودی‌ها امروز بعد از نماز مغرب و عشا در محل مسجد غربا ابتدای خیابان ۲۲ بهمن خروش انقلابی خود را در حمایت از مردم فلسطین به نمایش می‌گذارند در برخی نقاط دیگر هم همزمان با نماز ظهر و عصر در مساجد ندای مرگ بر اسرائیل طنین‌انداز خواهد شد.

کد خبر 5905584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha