۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۰

استاندار سمنان:

وضعیت رژیم غاصب اسرائیل بحرانی است

وضعیت رژیم غاصب اسرائیل بحرانی است

سمنان- استاندار سمنان با اشاره به عملیات طوفان الاقصی علیه مواضع اسرائیل توسط مقاومت فلسطین، گفت: امروز به معنای واقعی وضعیت رژیم غاصب اسرائیل بحرانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی صبح یکشنبه در مراسم زنگ مقاومت به میزبانی دبیرستان شهید بهشتی سمنان با اشاره به حملات فلسطین در طوفان الاقصی، بیان کرد: امروز به معنای واقعی وضعیت رژیم غاصب اسرائیل بحرانی است.

وی با بیان اینکه نیروهای محور مقاومت از طریق حملات سایبری سامانه دفاعی گنبد آهنین اسرائیل را از کار انداختند، افزود: این نشان از توانمندی جبهه مقاومت دارد.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه امیدواریم نماز را در مسجد الاقصی به همین زودی بخوانیم، ابراز کرد: خنثی کردن گنبد آهنین و طوفان الاقصی تنها بخشی از توانایی و قدرت جبهه مقاومت است.

هاشمی همچنین بیان کرد: سردار قاآنی چندی پیش اعلام کرده و هشدار داده بودند که ساکنین اسرائیل غاصب خانه‌های خود را فروخته و به اروپا فرار کنید.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ موشک مقاومت در روز گذشته به سمت سرزمین‌های اشغالی و رژیم غاصب اسرائیل پرتاب شده است، افزود: این بخشی از توانمندی جبهه مقاومت علیه اسرائیل است.

کد خبر 5905674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha