۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۴

معاون آموزش و پرورش البرز خبر داد؛

حمایت دانش‌آموزان و جامعه فرهنگی البرز از ملت مظلوم فلسطین

حمایت دانش‌آموزان و جامعه فرهنگی البرز از ملت مظلوم فلسطین

کرج- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز گفت: دانش‌آموزان و جامعه فرهنگی استان همچون گذشته در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پا می‌خیزند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار فتح اللهی صبح شنبه در آئین زنگ حمایت از مردم مظلوم فلسطین در دبیرستان دخترانه شاهد عصمت گفت: دانش آموزان و جامعه فرهنگی استان البرز همچون گذشته در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پا می‌خیزند.

وی در ابتدا ضمن تبریک این پیروزی قدرتمندانه و شگفتانه خدمت ملت مظلوم فلسطین، مسلمانان جهان، مردم غیور ایران و جامعه فرهنگی و دانش آموزی، افزود: در راستای پاسداشت این عظمت و حمایت از مردم مقتدر فلسطین و همچنین برای اینکه نشان دهیم در صحنه مبارزه حق علیه باطل بی‌طرف نیستیم، برنامه‌های مختلفی در سطح مدارس البرز اجرا خواهد شد.

فتح اللهی افزود: عملیات طوفان الاقصی نقطه عطفی در مبارزات ملت فلسطین علیه رژیم غاصب اسرائیل است و رزمندگان مقاومت توانستند فرماندهان اسرائیلی را در کمال ناباوری اسیر کرده و پاسخی کوبنده به آنها بدهند.

وی ادامه داد: در پی پیروزی‌های مردم فلسطین کار ویژه‌های مختلفی در راستای حمایت از مردم به ویژه دانش آموزان فلسطینی برگزار می‌شود از جمله: نواختن زنگ حمایت از این مردم در ساعت دوم برنامه مدارس، بر پایی گفتمان‌های بصیرتی، اجرای سرود دانش آموزی «میقاتنا فلسطین» توسط دانش آموزان به ویژه تشکل‌های دانش‌آموزی و دیگر برنامه‌های مفرح در حمایت از این مردم مقتدر.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز در پایان تصریح کرد: بی تردید نهادینه شدن قدرت مقاومت، رژیم صهیونیستی را بیش از هر زمان دیگری سست کرده و زوال و فروپاشی این رژیم اشغالگر، همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند بسیار نزدیک است.

کد خبر 5905696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha