ایلهان عمر: فلسطینی‌ها نیازمند حمایت بین‌المللی هستند

ایلهان عمر: فلسطینی‌ها نیازمند حمایت بین‌المللی هستند

عضو مجلس نمایندگان آمریکا با انتقاد از حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در غزه اعلام کرد که مردم فلسطین همیشه در محاصره بوده‌اند و نیازمند حمایت‌های بین‌المللی هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ایلهان عمر، عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به حملات پی‌درپی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان در غزه و حمایت دولت آمریکا از این حملات وحشیانه اعلام کرد که مردم فلسطین نیازه به حمایت بین‌المللی دارند.

وی با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: فراموش نکنیم که غزه پناهگاه یا گنبد آهنی ندارد و لطفاً برای آنها دعا کنید. باشد که صلح در منطقه حاکم شود و ما را به سمت یک بیداری اخلاقی سوق دهد تا به رنج‌های انسانی که می‌بینیم اهمیت دهیم. فلسطینی‌ها انسان‌هایی هستند که در محاصره بوده‌اند و مستحق حمایت جامعه بین المللی هستند.

عملیات بزرگ و غافلگیرانه «طوفان الاقصی» مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی از دیروز شنبه آغاز شده و بنابر گفته بسیاری از کارشناسان منطقه و اذعان رسانه‌های صهیونیستی این عملیات شکست اطلاعاتی و امنیتی بزرگی برای این رژیم است؛ رژیم صهیونیستی هم در پاسخ مناطق مختلف غزه را بمباران کرده و امروز یکشنبه نیز حزب‌الله لبنان مواضع نیروهای رژیم را هدف قرار داد و مسئولیت آن را نیز به عهده گرفت. (جزئیات بیشتر)

تنش‌ها و درگیری‌های بین دو طرف به بالاترین حد خود رسیده و احتمال ادامه و تشدید درگیری‌ها همچنان وجود دارد. برای پیگیری تحولات روز نخست عملیات «طوفان الاقصی» روی خبرهای لینک ۱، لینک ۲، و لینک ۳ کلیک کنید.

کد خبر 5905758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha