۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۹:۵۷

استاندار خراسان شمالی:

هیمنه رژیم غاصب صهیونیستی در هم شکسته است

هیمنه رژیم غاصب صهیونیستی در هم شکسته است

بجنورد- استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه امروزه هیمنه رژیم غاصب صهیونیستی در هم شکسته است، گفت: این رژیم رو به زوال است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد پیش از ظهر یک شنبه در همایش فصلی شهرداران خراسان شمالی که در شهرداری شیروان برگزار شد اظهار کرد: واگذاری امور شهری به مردم باعث رشد کیفیت مبلمان شهری خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی گفت: برای پیشرفت و توسعه شهر می‌توان از ارائه طرح‌های پخته، مطالعات جامع و استدلال‌های قوی بهره برد.

وی با اشاره به قدرت امروز ایران اسلامی، افزود: در زمان جنگ تحمیلی تهیه محموله‌های نظامی برای ایران بسیار سخت بود اما در حال حاضر به کشوری قدرتمند تبدیل شده که این مهم در سایه رهبری‌های مقام معظم رهبری رقم خورده است.

حسین نژاد بیان داشت: رسانه‌های معاند همواره قدرت اسرائیل را به رخ جهانیان می‌کشاندند و امروزه هیمنه این کشور توسط مسلمانان در هم شکسته و جایگاه ایران در عرصه بین المللی به خوبی نمایان شده است.

وی بیان کرد: مادامی که رژیم صهیونیستی، کودک کشی می‌کرد و جنایت علیه بشریت انجام می‌داد، هیچکدام از کشورهای مدافع آن صدایشان شنیده نمی‌شد و به لطف خداوند و همراهی مردم این رژیم غاصب در زوال قرار دارد.

کد خبر 5905984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha