۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۶

همزمان با روز بردسکن؛

میدان شهید ذاکری و بلوار شهید هنرور بردسکن به بهره برداری رسید

میدان شهید ذاکری و بلوار شهید هنرور بردسکن به بهره برداری رسید

بردسکن- همزمان با روز بردسکن با حضور فرماندار و اعضای شورای شهر و مسئولین شهرستان، بلوار شهید ذاکری خمی و همچنین بلوار شهید هنرور به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین مدیح ظهر یکشنبه در مراسم افتتاحیه میدان سردار شهید مهدی ذاکری که با حضور اعضای شورای تأمین و اداری شهرستان برگزار شد، با تقدیر از همکاری تمام مسئولین شهرستان به ویژه امام جمعه و فرماندار، نماینده بردسکن به جهت حمایت و پشتیبانی از طرح و پروژه‌های شهرداری اظهار کرد: این پروژه با اجرای جدول کشی، زیر سازی، کف سازی و پیاده رو سازی و آسفالت جمعاً با هزینه ۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

شهردار بردسکن افزود: در اجرای این پروژه ۱۰۰۰ متر جدول کشی ،۳۰ هزار متر مربع زیرسازی، ۳ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت، ۱۸۰۰ متر مربع کف سازی و پیاده رو سازی و ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع فضای سبز انجام شده است.

وی از پیگیری‌های حجت الاسلام نیک بین نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی در جذب اعتبارات دولتی برای پروژه‌های مدیریت شهری تقدیر کرد و افزود: حقیقتاً اگر تخصیص این اعتبارات نبود شهرداری در برخی از اجرای پروژه‌ها با کمبود اعتبار مواجه می‌شد که به حمدالله امروز شاهد تکمیل و بهره برداری از این پروژه هستیم.

کد خبر 5906048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha