۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۴۷

رئیس سازمان زندان‌ها:

آرای هیات‌های تخلفات باید با دقت، حساسیت و در مسیر عدالت باشد

آرای هیات‌های تخلفات باید با دقت، حساسیت و در مسیر عدالت باشد

رئیس سازمان زندان‌ها با اشاره به اهمیت هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری گفت: در انجام این وظیفه باید با دقت و حساسیت و در مسیر عدالت رأی داد.

به گزارش خبرگزاری مهر نشست اعضای هیأت رسیدگی به تخلفات اداری سازمان زندان‌ها با حضور غلامعلی محمدی، رئیس سازمان و علی دستافر دبیر هیأت عالی نظارت بر تخلفات اداری برگزار شد.

رئیس سازمان زندان‌ها در بخشی از این نشست با اشاره به جایگاه این هیأت گفت: نقش و اهمیت هیأت‌های رسیدگی به تخلفات‌اداری در حوزه سلامت‌اداری بر کسی پوشیده نیست خصوصاً اینکه به‌واسطه صدور آرا و تعیین مجازات می‌تواند نقش مؤثری بر پیشگیری از تخلفات داشته باشد؛ بنابراین وظیفه‌تان باید با دقت و حساسیت انجام شود و در مسیر عدالت رأی دهید.

محمدی افزود: زندانبانی یکی از سخت‌ترین شغل‌ها است و در این بین همه همکاران در زندان‌ها با تلاش مضاعف به‌دنبال ارتقای سطح کیفی عملکرد سازمان هستند. نقش این هیأت‌ها در پیشگیری از ارتکاب تخلفات اداری بسیار مهم است.

علی دستافر دبیر هیأت عالی نظارت بر تخلفات اداری نیز در بخش دیگری از این جلسه نکات لازم را در خصوص تخلفات اداری ارائه کرد.

وی در این ارتباط تأکید کرد: یکی از مشکلات عدم آشنایی کارمندان با دایره موضوعی تخلفات اداری است، بنابراین امر آموزش باید در قالب نشست‌ها و یا همایش‌ها در سطوح مختلف پوشش داده شود تا شاهد کاهش تخلفات باشیم.

کد خبر 5906151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha