۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۴۳

نسبت به سال گذشته؛

نرخ حمل جابه‌جایی کالا در خراسان شمالی بیش از ۱۱ درصد افزایش داشت

نرخ حمل جابه‌جایی کالا در خراسان شمالی بیش از ۱۱ درصد افزایش داشت

بجنورد_ مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: حمل کالا توسط ناوگان باری خراسان شمالی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱.۳ درصد افزایش را نشان می دهد.

محمد مشتری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یک میلیون و ۷۴۴ هزار تن کالا طی نیمه نخست سال جاری توسط ناوگان باری از مبادی خراسان شمالی به سایر نقاط کشور حمل شد.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای خراسان شمالی تصریح کرد: این میزان حمل کالا توسط ۱۱۸ هزار سفر جابجا شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱.۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی در ادامه با بیان این که این میزان جابه‌جایی کالا در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۸.۷ درصد افزایش یافته است افزود: عمده‌ترین کالای حمل شده در این بازه زمانی شامل ۴۷ درصد سیمان، ۱۵ درصد کود اوره و ۳ درصد پودر آلومینیوم بوده است.

مشتری به گشت‌های کنترلی بر رصد و نحوه ارائه خدمات بخش حمل کالا اشاره و اظهار کرد: ۲۶ شرکت حمل کالا با ۴ هزار و ۹۹۱ دستگاه ناوگان باری و ۸ هزار و ۵۸۸ راننده در بخش حمل و نقل بار فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: هم استانی‌ها، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه گویای ۱۴۱ این اداره کل اطلاع دهند.

کد خبر 5906255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha