۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۲۰:۴۷

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان:

سارق ۳۰ ساله در شاهرود دستگیر شد/ اعتراف به ۲۰ فقره سرقت

سارق ۳۰ ساله در شاهرود دستگیر شد/ اعتراف به ۲۰ فقره سرقت

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق ۳۰ ساله اماکن خصوصی در شاهرود خبر داد و گفت: این متهم به انجام ۲۰ فقره سرقت اعتراف کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید علی میر احمدی شامگاه یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه سارق امکان خصوصی در شاهرود دستگیر شد، ابراز داشت: جرم این سارق سی ساله سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره و اجناس فروشگاه‌ها در شاهرود بوده است.

وی ضمن بیان اینکه با توجه به انجام سرقت‌های سریالی از ساختمان‌های نیمه‌کاره موضوع در دستور کار رسیدگی پلیس شاهرود قرار گرفت، افزود: پلیس در پی تحقیقات و با استفاده از شگردهای خاص توانست این فرد را شناسایی و دستگیر کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه دستگیری این سارق طی یک عملیات پیچیده و غافلگیرانه انجام شد، ابراز داشت: این متهم در مقر پلیس به ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهر اعتراف کرده است.

میر احمدی با بیان اینکه متهم با دستور قضائی روانه زندان شد، اضافه کرد: از شهروندان در خواست می‌شود به محض مشاهده هر گونه رفت و آمد مشکوک مراتب را بلافاصله با نیروی انتظامی در میان قرار دهند تا موضوع رسیدگی شود.

کد خبر 5906331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha