۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۹:۲۹

دادستان مشگین‌شهر خبر داد؛

کشف بیش از ۵۶ کیلوگرم موادمخدر در مشگین‌شهر

کشف بیش از ۵۶ کیلوگرم موادمخدر در مشگین‌شهر

مشگین‌شهر- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مشگین‌شهر گفت: بیش از ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر گراس در یکی از روستاهای شهرستان مشگین‌شهر کشف و ضبط شد.

بابک نونهال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پس ازگزارش‌های واصله و صدور دستور با اقدام به موقع مأمورین انتظامی کلانتری ۱۲ شهدای گمنام بیش از ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع «گراس» در یکی از روستاهای مشگین‌شهر کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه یک نفر قاچاقچی در این رابطه دستگیر شد، افزود: متهم پس از دستگیری با تفهیم اتهام و با تنظیم پرونده تحویل مقام قضائی شد که با صدور قرار تأمین کیفری متناسب روانه زندان مشگین‌شهر شد.

دادستان عمومی و انقلاب مشگین‌شهر با بیان اینکه مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ همچنان ادامه خواهد داشت، ادامه داد: هیچ اغماضی در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر نخواهیم داشت و دستگاه قضائی با این افراد که با جان مردم بازی می‌کنند به شدت برخورد خواهد کرد.

نونهال بیان کرد: خانواده‌ها باید مراقب فعالیت روزانه فرزندان خود باشند تا از روی ناآگاهی و بی‌احتیاطی در دام سوداگران مرگ و توزیع‌کنندگان مواد افیونی نیفتاده بلکه با هوشیاری تمام سعی بر اقدامات پیشگیرانه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به توزیع، مصرف و قاچاق مواد مخدر را از طریق شماره تلفن‌های ۱۱۰ و ۱۳۰ به مأموران انتظامی گزارش کنند.

کد خبر 5906372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha