۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۷

در شهرستان منوجان؛

فروش غیرقانونی سوخت کار دست جایگاه داران داد

فروش غیرقانونی سوخت کار دست جایگاه داران داد

کرمان: دادستان عمومی و انقلاب منوجان گفت: تعدادی از جایگاه‌داران سوخت منوجان به علت فروش غیرقانونی سوخت، تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کرمان، مصیب آسیابانی گفت: در راستای حفظ حقوق عامه و بازدیدهای انجام شده برخی از جایگاه داران به دلیل فروش غیرقانونی سوخت که مبلغی را مازاد بر قیمت سوخت دریافت می‌کردند تحت تعقیب قضائی قرار گرفتند.

وی افزود: از جایگاه‌های عرضه سوخت به طور مرتب بازدید صورت خواهد گرفت و چنانچه مبلغی را مازاد بر قیمت سوخت از اشخاص دریافت کنند با آنها برخورد خواهد شد.

این مقام قضائی اظهار داشت: جایگاه داران باید از کارتخوان های مخصوص جایگاه استفاده کنند و کارتخوان های متفرقه در جایگاه سوخت نباید مورد استفاده قرار گیرد.

وی هشدار داد: رانندگان وسایل نقلیه سنگین و سبک نباید مبلغی را مازاد بر قیمت سوخت به جایگاه داران پرداخت کنند و در صورت پرداخت وجه مازاد و عدم اطلاع به شماره تلفن ذیل شحص راننده به عنوان دخیل در امر قاچاق سوخت قابل پیگیری و کارت سوخت آنها غیرفعال می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب منوجان به مظنور پیشگیری از وقوع هرگونه تخلف از تمامی مردم نجیب و سخت کوش این شهرستان تقاضا کرد گزارش‌های مستند خود را از طریق پیام رسان روبیکا به شماره تلفن ۰۹۱۷۹۵۶۰۶۹۰ که مستقیم توسط شخص دادستان رؤیت می‌شود ارسال کنند.

کد خبر 5906685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha