۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۱

مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان:

برنامه‌ریزی برای سوخت نیروگاه‌ها در روزهای سرد انجام شده است

برنامه‌ریزی برای سوخت نیروگاه‌ها در روزهای سرد انجام شده است

رشت- مدیرعامل برق منطقه ای گیلان گفت: برنامه‌ریزی برای تامین سوخت نیروگاه‌ها در روزهای سرد و فصل زمستان انجام شده و پیگیری‌ها به صورت جدی و مستمر است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن داراب‌زاده پیش از ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: اگر چه با تلاش و برنامه‌‌ریزی‌های انجام‌شده روزهای گرم تابستان امسال را با موفقیت سپری کردیم اما این پایان کار نیست و کار و تلاش در این خصوص همچنان ادامه دارد.

وی افزود: با اجرای پروژه‌های مختلف، افزایش ظرفیت خطوط موجود، تعمیر و نگهداری خطوط، نهادینه کردن فرهنگ استفاده بهینه از برق و … در تلاش هستیم ایام سخت چه در تابستان و چه در زمستان را با موفقیت سپری شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با بیان اینکه در صنعت برق زمان از دست‌رفته دست‌یافتنی نیست، گفت: در واقع در صنعت برق به دلیل حساسیت بالا و نقش کلیدی و حیاتی نعمت برق در زندگی امروزی  ارزش زمان از طلا هم بیشتر است.

وی اضافه کرد: با توجه به ارزش زمان در صنعت برق بنابراین حتی یک لحظه هم نباید در این خصوص غفلت کنیم و باید با کار و تلاش مستمر و شبانه روزی، خانه‌های هموطنان عزیزمان و صنعت را روشن نگه داریم.

داراب‌زاده گفت: برنامه ریزی برای سوخت نیروگاه‌ها در روزهای سرد و فصل زمستان انجام شده و در جلسات شورای پایایی که با مدیران عامل نیروگاه‌های برق استان برگزار می‌شود و جلسات کارگروه انرژی و تأمین نیازهای ضروری شورای پدافند غیر عامل استان، موضوع تأمین سوخت نیروگاه‌ها به طور جد پیگیری خواهد شد.

کد خبر 5906793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha