۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۷

رئیس اداره منابع طبیعی طالقان:

۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی طالقان رفع تصرف شد

۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی طالقان رفع تصرف شد

طالقان- رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری طالقان گفت: ۲۰ هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان در روستای سگران با حکم قضائی و توسط یگان حفاظت منابع طبیعی رفع تصرف شد.

همایون اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز گذشته پس از صدور حکم قضائی، با حضور مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان طالقان موانع و حصار ایجاد شده در اراضی ملی متصرفین پلاک ۱۱۲- اصلی موسوم به سگران از توابع شهرستان طالقان به مساحت ۲۰ هزار مترمربع تخریب و به انفال بازگردانده شد.

وی بیان کرد: پس از پیگیری‌های یگان حفاظت منابع طبیعی و واحد حقوقی این اداره و طی مراحل قانونی سرانجام دستورهای لازم برای اجرای حکم رفع تصرف اراضی صادر شد و در نهایت با حضور مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان‌های طالقان، ساوجبلاغ و کرج و همکاری مأمورین نیروی انتظامی این اراضی رفع تصرف و به انفال بازگردانده شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری طالقان با قدردانی از همراهی مسئولان شهرستان به ویژه مراجع قضائی و کارکنان پرتلاش نیروی انتظامی در برخورد با متخلفان تصریح کرد: از آنجا که منابع طبیعی متعلق به مردم و همچنین آیندگان است، حفاظت از این ثروت‌های خدادادی همکاری و مساعدت همه‌جانبه همه مردم، دستگاه‌ها و مسئولان را می‌طلبد.

همچنین این مقام مسئول از بهره‌برداران و دوستداران طبیعت خواست ضمن ایفای نقش همیار طبیعت در حفاظت از منابع طبیعی کشور، در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف در اراضی ملی، مراتب را از طریق شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان به‌صورت شبانه‌روزی اطلاع دهند.

کد خبر 5906912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha