۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۰

کلنگ احداث ۲ مخزن آب روستایی در شهرستان هلیلان بر زمین زده شد

کلنگ احداث ۲ مخزن آب روستایی در شهرستان هلیلان بر زمین زده شد

ایلام- ۲ باب مخزن بتنی ذخیره آب ۷۰۰ متر مکعبی روستای در شهرستان هلیلان کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر عامل شرکت آبفای استان در این آیین با بیان اینکه مخازن ذخیره آب برای اطمینان بخشی به تأمین پایدار آب از لحاظ کمی و کیفی حائز اهمیت هستند، گفت: این مخازن در راستای تامین آب روستای چشمه ماهی، سامان، خرده چشمه، حسین آباد، شهرک امام و مخزن دوم هم برای تامین آب روستاهای شیراوند، کله کبودعلیا، وسطی و سفلی، ورب و لر آوند احداث می‌شود.

پرویز ناصری افزود: احداث این دو مخزن با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال انجام که با تکمیل آن جمعیتی بالغ بر ۹ هزار نفر از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره مندی شوند.

وی در ادامه ضمن تقدیر از بنیاد علوی جهت خدمت رسانی به مناطق کمتر توسعه یافته و حمایت از پروژه‌های آبرسانی در سطح استان اظهار داشت: ساخت مخازن ذخیره آب جزء ضروریات این منطقه بود که این مهم با کمک بنیاد کلنگ زنی و در کمترین زمان ممکن احداث خواهد شد.

کوروش عیوضی فرماندار شهرستان هلیلان نیز در این آیین با تقدیر ویژه از مدیرعامل توانمند و جهادی و همکاران سخت کوش آبفای استان، گفت: با پیگیری‌ها و تلاش‌های این عزیزان در یک سال اخیر شاهد رفع موانع و مشکلات بسیاری در بخش آب در شهرستان بودیم که از مدیریت منابع و مصارف در تابستان امسال گرفته تا تعریف، اجرا و بهره برداری از پروژه‌های مختلف در سطح شهرستان از مهمترین این اقدامات جهادی است.

گفتنی است؛ در راستای خدمات رسانی یک دستگاه بیل بکهو به ارزش ۳۵ میلیارد ریال توسط بنیاد علوی در اختیار شرکت آب و فاضلاب استان قرار گرفت.

کد خبر 5907015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha