۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۲۹

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه:

جبهه مقاومت امروز آماده نابودی کامل اسرائیل است

جبهه مقاومت امروز آماده نابودی کامل اسرائیل است

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به تحولات اخیر فلسطین، گفت: جبهه مقاومت امروز آماده نابودی کامل اسرائیل است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام شمس اله جلیلیان ظهر دوشنبه در مراسم حمایت و همبستگی با مردم فلسطین و عملیات طوفان الاقصی که با حضور دانشجویان دانشگاه رازی برگزار شد، اظهار کرد: مردم مظلوم فلسطین چندین دهه است که مورد ظلم قرار می‌گیرند و با پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) حمایت خود را از این مردم مظلوم اعلام کرد و با نامیدن روزی به نام «قدس» به آنها روحیه داد.

وی افزود: طبق سنت الهی و بر اساس آیات قرآن کسانی که صبوری می‌کنند، خداوند نتیجه صبر آنها را می‌دهد و امروز یکی از سنت‌های الهی محقق شده و به فضل الهی اسرائیل روز به روز ضعیف‌تر و محور مقاومت قوی‌تر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که با رشادت‌های شهید سلیمانی، محور مقاومت منسجم شده و دشمن هر روز متحمل هزینه‌های سنگین‌تری خواهد شد.

جلیلیان بیان کرد: جامعه بزرگ دانشگاهی استان کرمانشاه امروز با اعلام حمایت از عملیات گسترده نیروهای مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی نسبت به این موفقیت تاریخی مقاومت حمایت خود را بار دیگر اعلام کرد.

کد خبر 5907191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha