۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۷

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی هرمزگان خبر داد؛

۴هزار تماس با سامانه ۱۹۷ پلیس هرمزگان در سال جاری

۴هزار تماس با سامانه ۱۹۷ پلیس هرمزگان در سال جاری

بندرعباس - رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی هرمزگان با اشاره به ۴هزار تماس شهروندان با سامانه «۱۹۷» بازرسی پلیس هرمزگان از ابتدای سال جاری، از افزایش۸درصدی تقدیر از عملکرد مجموعه انتظامی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فرزاد ایجادی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک هفته انتظامی خدمت همکاران در سراسر استان و عرض ادب به مردم نجیب و ولایتمدار استان هرمزگان، ارتباط شهروندان با سامانه ۱۹۷ بازرسی مجموعه انتظامی را پل ارتباطی برای ارزیابی عملکرد پلیس در برقراری نظم و امنیت در جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: اعتقاد پلیس این است که اگر امنیت پایدار و قابل قبولی در سطح استان وجود دارد نتیجه مشارکت و همراهی مردم با کارکنان و فرماندهان انتظامی در استان است.

وی در تشریح عملکرد سامانه ۱۹۷ نظارت همگانی بازرسی فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: در شش ماهه گذشته سال جاری، ۴ هزار تماس توسط شهروندان با سامانه ۱۹۷ در قالب تقدیر، انتقاد، شکایت و پیشنهاد و درخواست برقرار شده است.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: از این تعداد تماس در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، شاهد افزایش ۸ درصدی تقدیر، کاهش ۵۸ درصدی انتقاد و کاهش ۲۰ درصدی شکایت از عملکرد پلیس بوده‌ایم.

این مقام انتظامی هرمزگان افزود: تماس شهروندان با سامانه ۱۹۷ موجب شده که مسئولان و کارکنان خدوم انتظامی نسبت به رفع کاستی‌‎ها و تقویت نقاط قوت اهتمام و پیگیری لازم را داشته تا موجبات افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس فراهم شود.

وی خاطر نشان کرد: به مناسبت هفته انتظامی علاوه بر ملاقات عمومی شهروندان با رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در روز دوشنبه ۱۷ مهرماه، رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان در ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ۱۸ مهر ماه برای رسیدگی به مشکلات شهروندان در حوزه کلانتری ها و پاسگاه ها و فرماندهی انتظامی استان نیز در روز چهار شنبه ۱۸ مهر از ساعت ۹ صبح الی ۱۱ دردر سامانه ۱۹۷ مرکز استان وهمزمان فرماندهان انتظامی شهرستان های تابعه در سراسر استان پاسخگوی مسائل و مشکلات شهروندان خواهند بود.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه شهروندان عزیز از طریق سامانه ۱۹۷ می توانند هرگونه گزارش انتقاد، شکایت و تقدیر از همکاران در مجموعه نیروی انتظامی استان را گزارش نمایند افزود: مردم عزیز در صورت هرگونه اخلال در سامانه ۱۹۷ می توانند با شماره های ۰۷۶۲۱۸۲۱۶۵۹۰ و ۰۷۶۲۱۸۲۱۳۰۴ تماس برقرار کنند.

سرهنگ ایجادی در پایان خاطر نشان کرد: علاوه بر ارتباط تلفنی شهروندان با سامانه ۱۹۷ جلسات ملاقات حضوری و چهره به چهره با فرمانده انتظامی در مرکز استان و فرماندهان انتظامی در شهرستان های تابعه را داریم که شهروندان می توانند در این ملاقات های حضوری دیدگاه ها، نظرات، پیشنهادها، انتقادات و شکایات خود را به صورت مستقیم و بی واسطه با فرماندهان انتظامی در میان بگذارند, شهروندان می توانند برای حضور در این جلسات هر دو هفته یک بار روز های دوشنبه به مرکز نظارت همگانی بازرسی استان واقع در سه راه گمرک – پشت مصلی بندرعباس – مراجعه کنند.

کد خبر 5907801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha