۱۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۴

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی:

مردم برخی مناطق خدابنده برای تامین آب شرب مشکل دارند

مردم برخی مناطق خدابنده برای تامین آب شرب مشکل دارند

زنجان-نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از مردم مناطق این شهرستان به لحاظ آب در مضیقه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید البرز حسینی ظهر چهارشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی انتقال آب سد تالوار به شهرستان خدابنده، اظهار کرد: متأسفانه مردم برخی از مناطق این شهرستان به لحاظ برخورداری از آب شرب در مضیقه به سر می‌برند.

وی با تاکید بر اینکه معتقدیم استان زنجان در خصوص منابع آب به آنچه که استحقاقش را داشته نرسیده و اختصاص منابع آبی به طور صحیح محقق نشده است، ادامه داد: با توجه به این موضوع پیگیری‌هایی را برای جبران این نقیصه در دستور کار قرار دادیم که امیدواریم با همراهی وزارت نیرو به سرانجام برسد.

حسینی با یادآوری اینکه مردم شهرستان خدابنده حدود یک دهه است که چشم‌انتظار برخورداری از نعمات سد تالوار هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به اعتبارات اختصاص یافته برای پروژه انتقال آب از سد تالوار به شهرستان خدابنده، انتظار داریم این میزان اعتبار در بودجه سال آینده رقم مناسبی را به خود اختصاص دهد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امیدواریم به اجرایی شدن این پروژه، مردم مناطقی از شهرستان خدابنده که به لحاظ برخورداری از آب شرب در مضیقه بودند، مشکل‌شان مرتفع شود، افزود: خوشبختانه عملکرد دولت در زمینه رفع مشکلات حوزه آب به گونه‌ای است که این امیدواری در مردم به وجود آمده است که دیگر شاهد تداوم چنین دغدغه‌هایی نباشند.

کد خبر 5908980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha