۲۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۱

توسط بازرسان جهاد کشاورزی انجام شد؛

کشف ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم برنج تنظیم بازاری در قزوین

کشف ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم برنج تنظیم بازاری در قزوین

قزوین- سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از کشف ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم برنج تنظیم بازار در شهر قزوین که بصورت خارج از شبکه توزیع شده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید خدایاری اظهار کرد: با تلاش بازرسان جهاد کشاورزی ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم برنج تنظیم بازار در شهر قزوین که بصورت خارج از شبکه توزیع شده بود کشف و ضبط شد.

وی افزود: در راستای نظارت بر بازار بازرسان این سازمان مشاهده کردند یک واحد صنفی که برنج تنظیم بازار در قزوین عرضه می‌کرد اقدام به توزیع به صورت خارج از شبکه کرده که واحد صنفی متخلف شناخته و پرونده تخلف برای این واحد صنفی تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

وی اضافه کرد: این میزان برنج تنظیم بازاری از این واحد متخلف در هفته جاری مجدداً در شبکه توزیع خواهد شد.

خدایاری تاکید کرد: تمام فروشگاه‌ها و واحدهای صنفی عرضه کننده کالاهای تنظیم بازاری از فروش آزاد و خارج از شبکه اقلام سهمیه‌ای خودداری کنند در غیر این صورت متخلف شناخته شده و به تعزیرات معرفی خواهند شد.

خدایاری یادآور شد: با توجه به توزیع اقلام کالاهای اساسی مانند شکر و برنج و… بازرسان سازمان جهاد کشاورزی نظارت دقیق و جدی بر توزیع این اقلام خواهند داشت.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه گفت: همچنین طی دو روز گذشته از ۵۶ واحد صنفی در سطح شهر قزوین بازرسی به عمل آمد که از این تعداد ۱۷ واحد صنفی شامل نانوایی، سوپر مارکت و مرغ فروشی و … به دلیل گران فروشی و عدم رعایت مسائل بهداشتی متخلف شناخته شده و به تعزیرات معرفی شدند.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطر نشان کرد: شهروندان استان قزوین می‌توانند در راستای نظارت همگانی و برخورد با متخلفان در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

کد خبر 5909595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha