۲۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۹

مدیرکل هواشناسی اردبیل:

هوای ابری و سرد تا فردا در اردبیل ماندگار است

هوای ابری و سرد تا فردا در اردبیل ماندگار است

اردبیل- مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس بررسی‌های آخرین تصاویر ماهواره‌ای هواشناسی هوای ابری و نسبتا سرد تا عصر فردا در برخی مناطق اردبیل ماندکار است.

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با آخرین وضعیت هواشناسی استان اظهار کرد: بررسی آخرین تصاویر ماهواره و رادار هواشناسی نشان می‌دهد سامانه بارشی تا ظهر امروز در مناطقی از استان فعال بوده و از بعدازظهر به تدریج بارندگی‌ها قطع خواهد شد.

وی با بیان اینکه هوای ابری، مه آلود و نسبتاً سرد تا قبل از ظهر روز جمعه در منطقه ماندگار خواهد بود، گفت: تحلیل نقشه‌های هواشناسی بیانگر آن است از روز جمعه تا یکشنبه هفته آینده، سامانه بارشی در منطقه فعال نخواهد بود.

مدیرکل هواشناسی اردبیل خاطرنشان کرد: طی این مدت روند افزایش نسبی دما در طول روز انتظار می‌رود که تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش‌بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

کوهی در رابطه با میزان بارندگی‌ها افزود: پیرو هشدارهای زرد و نارنجی صادره هواشناسی استان اردبیل طی روزهای قبل، در ۲۴ ساعت گذشته بارندگی در غالب مناطق استان رخ داد که بیشترین بارندگی‌ها از ایستگاه باران‌سنجی «شال» در شهرستان خلخال ۲۰ میلیمتر، «گرده» در شهرستان نمین با ۱۷ میلیمتر و در شهرهای «رضی»، «فخرآباد»، «سرعین» و «مشگین‌شهر» به ترتیب ۱۲، ۱۱، ۸ و ۷ میلیمتر به ثبت رسید.

کد خبر 5909689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha