۲۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۳۴

مدیرکل صمت مازندران:

۲۰۵ هزار واحد صنفی در مازندران فعال است

 ۲۰۵ هزار واحد صنفی در مازندران فعال است

ساری- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران شمار واحدهای صنفی فعال در استان را ۲۰۵ هزار واحد اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نادعلی کهنسال عصر پنجشنبه در همایش تقدیر از واحدهای برتر حامی حقوق مصرف کنندگان شمار واحدهای تولیدی و صنوف مختلف فعال در استان را دو هزار و ۷۰۰ واحد بیان کرد و گفت: ۲۳ اتاق اصناف و ۶۹۵ اتحادیه صنفی و ۲۰۵ هزار واحد صنفی در مازندران وجود دارد که کالاها را در قالب شبکه توزیع به دست مصرف کنندگان می‌رسانند.

وی با بیان این که علیرغم تمامی مشکلات موجود و تحریم‌های ظالمانه کشورهای استکباری برعلیه کشورمان شاهد فعالیت شبانه روزی و دغدغه مند تولید کنندگان استان مازندران هستیم که این مهم جای تقدیر دارد، گفت: وظیفه داریم از این واحدهای تولیدی حمایت و تقدیر خود را اعلام کنیم.

کهنسال تصریح کرد: هر ساله مراسمی را تحت عنوان تجلیل از واحدهای برتر حامی حقوق مصرف کنندگان برگزار می‌کنیم که مراسم امسال نیز پس از فراخوان‌هایی که از قبل اطلاع رسانی شد برگزار شده است.

وی افزود: پس از اعلام واحدهای تولیدی متعدد و ارزیابی‌های صورت گرفته ۱۶ واحد برتر حامی حقوق مصرف کننده، تعیین شده اند.

مدیرکل صمت مازندران در پایان خاطر نشان ساخت: شاخصه‌های اصلی در روند انتخاب این واحدها، شاخصه قیمت، کیفیت، خدمات پس از فروش، رضایتمندی مشتریان و مصرف کنندگان بوده است.

یادآور می‌شود مراسم تجلیل از واحدهای برتر حامی حقوق مصرف کنندگان با حضور دکتر فرهید زاده رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، دکتر حسینی پور استاندار مازندران، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان، رؤسای اتاق‌های اصناف استان و تولیدکنندگان صورت گرفته است.

کد خبر 5909915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha