۲۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۳

امام جمعه ارداق:

عملیات «طوفان الاقصی» مبارزه را به قلب صهیونیست‌ها کشاند

عملیات «طوفان الاقصی» مبارزه را به قلب صهیونیست‌ها کشاند

قزوین- امام جمعه ارداق گفت: حماس در عملیات «طوفان الاقصی» برای اولین بار توانست درگیری و مبارزه با اسرائیل را به عمق خاک و قلب این رژیم کشانده و وحشت را بر صهیونیست‌ها حاکم کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اسماعیل قنبری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر ارداق با بیان اینکه تقوا باعث رستگاری و خوشبختی می‌شود، اظهار کرد: رعایت تقوا در سیاست و زندگی روزمره باید در دستور کار همه قرار بگیرد.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری در هفته گذشته با نیروهای مسلح اظهار کرد: یکی از اصلی ترین زیرساخت‌های توسعه کشور امنیت است و نیروهای مسلح کشورمان به خوبی این زیرساخت مهم را فراهم کرده‌اند.

امام جمعه ارداق با اشاره به عملیات «طوفان الاقصی» و پیروزی حماس عنوان کرد: نیروهای حماس با قدرت عملیاتی و اطلاعاتی خود حماسه خلق کرده و بینی دشمن را به خاک مالیدند.

وی اضافه کرد: حماس در عملیات «طوفان الاقصی» برای اولین بار توانست درگیری و مبارزه با اسرائیل را به عمق خاک و قلب این رژیم صهیونیستی کشانده و وحشت را بر سراسر وجود صهیونیست‌ها حاکم کند.

حجت‌الاسلام قنبری در پایان با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در غزه یادآور شد: نیاز است همه ملت‌های آزاده و مسلمان دنیا این رفتار و نسل کشی اسرائیل را محکوم کنند.

کد خبر 5910486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha