۲۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۰

امام جمعه مشگین‌شرقی:

فلسطین تا محو کامل رژیم کودک‌کش صهیونیستی از پای نمی‌نشیند

فلسطین تا محو کامل رژیم کودک‌کش صهیونیستی از پای نمی‌نشیند

لاهرود- امام جمعه مشگین‌شرقی گفت: ملت فلسطین همراه با حمایت‌ ملت‌های جهان و جبهه مقاومت تا محو کامل رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی از پای نمی‌نشیند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن صفری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بخش مشگین شرقی ضمن تبریک پیروزی‌های شجاعانه محور مقاومت در طوفان الاقصی اظهار کرد: ملت فلسطین دیگر از اشغال سرزمین‌شان توسط رژیم غاصب خسته شده‌اند و با روحیه حماسی و جهادی و استقامت و مبارزه جانانه باشد در تلاش برای شکست دادن و بیرون راندن این رژیم از کشورشان هستند.

وی با بیان اینکه ملت فلسطین همراه با حمایت ملت‌های جهان و جبهه مقاومت تا محو کامل رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی از سرزمین خود از پای نمی‌نشیند، به عدم حمایت برخی کشورهای عرب و مسلمان از فلسطین اشاره کرد و گفت: یهود بزرگترین دشمن شما است و در تمامی ظلم و جنایت‌ها دست دارد و در اکثر جنگ‌ها این نگاه را دارند که غیر از خودشان هیچکس آدم نیست و صراحتاً این را اعلام کردند که ما با حیوانات جنگ می‌کنیم.

امام جمعه مشگین‌شرقی بیان کرد: همه کشورهای غربی و حتی برخی حکام عرب از اسرائیل حمایت می‌کنند و فلسطین را در میدان تک و تنها رها کرده‌اند و در این میان مسلمانان و آزادگان عالم با حمایت از جامعه فلسطین می‌تواند به این ظلم بزرگ پایان دهند و زمینه ظهور و تحقق حکومت مهدوی (عج) را فراهم کنند.

صفری ادامه داد: فلسطینی‌ها انتقام ۷۵ سال کشتار را می‌گیرند و خواهند گرفت که در این راستا حمایت تمامی مردم مسلمان را می‌طلبند و ما اعلام می‌کنیم در تمامی ابعاد ملت مظلوم فلسطین را حمایت خواهیم کرد و دولت غاصب و کودک‌کش اسرائیل را محکوم می‌کنیم.

وی به زلزله اخیر افغانستان اشاره کرد و ضمن تسلیت به مردم افغانستان گفت: تمامی ارگان‌ها آمادگی کامل دارند تا کمک‌های مردمی را به مردم مظلوم افغانستان برسانند.

امام جمعه مشگین‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود به هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و ادامه داد: امنیت و اقتدار امروز جامعه مرهون تلاش‌ها و ایثارگران کارکنان فراجا است و مردم مدیون این ایثارگری‌ها هستند.

وی ضمن انتقاد از وضعیت بافت شهری، پیاده روها و کشتارگاه لاهرود افزود: نیاز است مسئولین امر در راستای ساماندهی چهره شهر اقدامات اساسی انجام دهند و با ذبح‌های غیرقانونی در حاشیه راه لاهرود برخورد جدی انجام شود.

امام جمعه مشگین‌شرقی خاطرنشان کرد: شهردار و اعضای شورای شهر باید نسبت به توسعه فضای سبز تمهیدات ویژه انجام دهند و با توجه به اینکه غفلت جدی در بحث ورزش لاهرود وجود دارد باید در این رابطه جدی ورود کنند.

صفری با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی نابینایان افزود: هیچ‌گونه اقدامات خاصی نسبت به فراهم کردن امکانات و زیرساخت‌ها برای نابینایان در این شهر وجود ندارد که اهتمام ویژه دولت را در این راستا می‌طلبد.

کد خبر 5910523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha