۲۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۷

امام جمعه نرجه:

وضعیت خودرو در کشور زیبنده مردم و دولت نیست

وضعیت خودرو در کشور زیبنده مردم و دولت نیست

قزوین- امام جمعه نرجه گفت: علی رغم تلاش‌های دولت در مدیریت بازار، وضعیت خودرو در کشور زیبنده نظام و این مردم نیست و احتکار خودرو در پارکینگ‌ شرکت‌های تولید کننده به دولت آسیب می‌زند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جوان جسور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر نرجه اظهار کرد: حماسه بزرگ جوانان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی را در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی دانست که نزدیک به یک قرن دست به کشتار مردم بی پناه و کودکان مظلوم آلوده کرده‌اند.

وی با اشاره به فرارسیدن روز تربیت بدنی و ورزش افزود: هر چقدر در ورزش هزینه کنیم در واقع سرمایه گذاری برای کاهش آسیب‌های اجتماعی کرده‌ایم و هر چقدر ورزش در جامعه رشد کند، نیاز به زندان و بیمارستان کم می‌شود.

امام جمعه نرجه با بیان اینکه حمایت از ورزش عمومی و قهرمانی می‌تواند شور و نشاط در جامعه را افزایش دهد، بیان کرد: حمایت از تیم فوتبال شمس آذر نماینده قزوین در لیگ برتر توسط مدیران استانی می‌تواند شور و نشاط زیادی را به جامعه تزریق کند.

وی ادامه داد: علی رغم تلاش‌های دولت سیزدهم در مدیریت بازار، وضعیت خودرو در کشور زیبنده نظام و این مردم نیست و احتکار خودرو در پارکینگ شرکت‌های تولید کننده به دولت آسیب می‌زند.

حجت الاسلام جسور در پایان با بیان اینکه چرا تکلیف واردات بعد از ماه‌ها مشخص نشده و عاملین وضعیت موجود در بازار خودرو متولی واردات هم هستند، یادآور شد: هر جا دولت مردان انقلابی عمل کند مردم و رهبری هم حمایت می‌کنند لذا دولت محترم مقتدرانه برای قطع دست سود جویان ورود کند.

کد خبر 5910531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha