۲۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۰

امام جمعه پارسیان:

اسرائیل شکست مفتضحانه ای خورد و کار آن رژیم تمام است

اسرائیل شکست مفتضحانه ای خورد و کار آن رژیم تمام است

پارسیان - امام جمعه پارسیان گفت: همه تحلیل گران جهان گفتند اسرائیل شکست مفتضحانه ای خورد و کار آن رژیم تمام است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جواد اسماعیل نیا ظهر جمعه در خطبه اول به تفسیر آیه ان تنصرواالله ینصرکم ویثبت اقدامکم پرداخت و جهاد با کفار را مصداق بارز یاری دین خدا دانست و بیان داشت: سنت پروردگار است که هرکس دین خدا را یاری کند خدا او راداری می‌کند.

حجت الاسلام اسماعیل نیا در خطبه دوم ضمن تبریک مجدد هفته فراجا و روز نیروی دریایی سپاه به همکاران این دو مجموعه، از خدمات و مجاهدتهای این عزیزان در شهرستان تقدیر کرد.

امام جمعه شهرستان در ادامه به روز تربیت بدنی و ورزش اشاره کرد و افزود: شهرستان باید برای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در بخش آقایان و بانوان برنامه مدون داشته باشد.

حجت الاسلام اسماعیل نیا، زلزله استان هرات افغانستان و کشته شدن جمعی از مسلمانان را تسلیت گفت و از مردم خواست با کمک‌های خود به یاری این عزیزان بپردازند.

امام جمعه شهرستان در بخش پایانی به طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: خشم ۷۰ ساله مردم مسلمان و معلوم فلسطین طوفانی به پا کرد که در چند ساعت آبرو و هیمنه اسرائیل را در هم شکست.

وی افزود: این اقدام حماس پاسخ طبیعی به جنایات متمادی اسرائیل، قتل و کشتار زنان و کودکان و اهانتهای آنها به قرآن و مسجدالاقصی بود.

اسماعیل نیا افزود: همه تحلیل گران جهان گفتند اسرائیل شکست مفتضحانه ای خورد و کار آن رژیم تمام است و ما به رزمندگان فلسطینی می‌گوئیم: برنامه‌های خود را برای دوران پسا اسرائیل آماده کنید اسرائیل رفتنی است.

به گفته وی، اما حملات دیوانه وار اسرائیل به زنان و کودکان غزه که نسل کشی است نشان از ضعف آنها در مقابله با رزمندگان مقاومت است و راه بجایی نخواهند برد.

اسماعیل نیا ضمن دعوت از ملت‌ها و دولتهای اسلامی برای اتحاد و حمایت همگانی از رزمندگان فلسطینی؛ ریشه همه فسادها را آمریکا دانست و افزود: به شیطان الاکبر آمریکا می‌گوئیم گور خود را گم کنید از منطقه ما بروید دست از حمایت از سگ هارتان بردارید والا موشک‌های رزمندگان مقاومت از یمن، عراق، سوریه، لبنان، غزه، کرانه باختری و… تمامی منافع آمریکا در منطقه اعم از دریا و خشکی را به آتش خواهند کشید.

کد خبر 5910573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha