۲۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۷

امام جمعه موقت اردستان:

مردم فلسطین در عملیات طوفان الاقصی ضربه سنگینی به اسرائیل زدند

مردم فلسطین در عملیات طوفان الاقصی ضربه سنگینی به اسرائیل زدند

اردستان-امام جمعه موقت اردستان گفت: مردم فلسطین با اتکا به حضرت حق و طراحی و برنامه‌ریزی های دقیق توانستند در عملیات طوفان الاقصی ضربه سنگینی به رژیم اسرائیل وارد کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام منصور صابری در خطبه‌های نماز جمعه امروز اردستان ضمن دعوت به تقوای الهی، اظهار داشت: امام علی (ع) در نهج البلاغه در خصوص توصیف تقوا فرموده که برای عبور از صراط و رسیدن به بهشت تقوا یک امر مهم و ضروری است.

وی افزود: انسان باتقوا فریب وسوسه‌های شیطان را نمی‌خورد و امور شبهه دار انسان را فریب نمی‌دهد همچنین حق را از باطل تشخیص خواهد داد بنابراین توصیه به تقوا از همین جهت صورت می‌گیرد.

امام جمعه موقت اردستان با اشاره به عملیات طوفان الاقصی خاطرنشان کرد: در این یک هفته توجهات تمام دنیا بر روی منطقه فلسطین متمرکز شده و حماسه عظیم رزمندگان جبهه مقاومت در فلسطین توانست بر هیمنه پوشالی رژیم کودک کش اسرائیل ضربه محکم وارد کند.

صابری تصریح کرد: عده‌ای جنایات رژیم صهیونیستی را باور نمی‌کنند و فکر می‌کنند سرزمین فلسطین سرزمین اجدادی صهیونیست‌ها است همچنین این سیاست دولت خبیث بریتانیا است که یهودی‌ها را در این منطقه آورد و با فریب و قلدری سرزمین فلسطینی‌ها را تسخیر کردند

وی بیان کرد: مردم فلسطین با اتکا به حضرت حق و طراحی و برنامه‌ریزی های دقیق توانستند در عملیات طوفان الاقصی ضربه سنگینی به رژیم اسرائیل وارد کنند همچنین نیروهای رژیم صهیونیستی همگی غاصب هستند که در سرزمین فلسطین کودک کشی می‌کنند.

امام جمعه موقت اردستان ادامه داد: بنابر فرموده رهبر انقلاب رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد چرا که این بیان ریشه قرآنی دارد و در قرآن آمده که باطل نابود می‌شود همچنین امروزه رژیم صهیونیستی باطل مطلق است همچنین ظاهر رژیم پوشالی با باطن آن متفاوت است.

حجت الاسلام صابری یادآور شد: رهبر انقلاب در مراسم دانش آموختگان دانشجویان دانشگاه‌های افسری سخنان مهمی بیان کردند و بنابر فرموده رهبری این عملیات یک شکست غیرقابل ترمیم برای رژیم صهیونیستی از جهت نظامی و اطلاعاتی بود چرا که از نظر نظامی ادعای قدرتمند بودن داشت.

وی تصریح کرد: اکنون رژیم صهیونیستی مظلوم نمایی می‌کنند که گویا فلسطین دارد جنایت می‌کنند در حالی رزمندگان فلسطینی و جبهه مقاومت از حق خود دفاع می‌کنند و می‌خواهند دزد را از خانه خودشان بیرون کنند.

امام جمعه موقت اردستان در خصوص مشکلات نظام بانکی کشور خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری چندین بار در بیانات خود به بانک‌ها هشدار و توصیه کرده‌اند که بانک‌ها نباید بنگاه‌های اقتصادی باشند اما متأسفانه به این توصیه‌ها توجه نمی‌شود که در راه کار مردم سنگ اندازی می‌شود و یک جوان برای دریافت ده میلیون تومان وام ماه‌ها باید منتظر باشد.

صابری بیان کرد: تنور انتخابات روشن شده و هرچه به زمان انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم شور و حرارت بیشتری ایجاد می‌شود همچنین جلساتی از سوی احزاب مختلف در شهرستان برگزار می‌شود و این موضوع که شور انتخاباتی ایجاد شده و انگیزه برای حضور حداکثری به وجود می‌آید خوب است.

وی یادآور شد: افراد و جناح‌های مختلف در جلسات خود با همفکری به ارائه برنامه بپردازند و از تخریب افراد و چهره‌های دیگر خودداری کنند همچنین وعده و برنامه‌هایی را بیان کنند که بتوانند اجرا کنند.

امام جمعه موقت اردستان تاکید کرد: احزاب و گروه‌های سیاسی از جناح‌های مختلف وقتی نسبت به شخص خاصی به نظر واحد می‌رسند آن شخص را از جانب خودشان معرفی کنند نه از جانب مردم و نه اینکه بگویند چه کسی ثبت نام کند و چه کسی ثبت نام نکند چرا که این حق را ندارند و ثبت نام برای افراد واجد شرایط آزاد است.

صابری بیان کرد: در این ایام جوانان اردستانی در رشته‌های ورزشی مقام آوری کردند که برای شهرستان مایه افتخار است و از مسئولان نیز درخواست داریم که از جوانان در رشته‌های مختلف ورزشی و غیره حمایت کنند همچنین موانع را از مقابل آنان بردارند.

وی یادآور شد: نیروهای بازنشسته در حال خدمت در ادارات جای خود را به جوانان دهند تا جوانان ضمن استفاده از تجربه بازنشستگان، وارد عرصه خدمت به مردم شوند بنابراین نباید افراد بازنشسته را رها کرد بلکه می‌توان از تجربه‌های این افراد که در طول دوران خدمت به دست آوردند استفاده شود.

امام جمعه موقت اردستان تاکید کرد: گلایه‌های مردم شهرستان اردستان خصوص نانوایی‌ها همچنان ادامه دارد و این مردم از کیفیت نان و آرد نانوایی‌های شهرستان گلایه دارند همچنین ساعات پخت نان نیز به صورت مناسب برنامه‌ریزی شود.

کد خبر 5910582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha