۲۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۳

امام جمعه اهل سنت ارومیه:

اسرائیل باید تاوان سخت این جنایت خود را بدهد

اسرائیل باید تاوان سخت این جنایت خود را بدهد

ارومیه - امام جمعه اهل سنت ارومیه با محکومیت حملات وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه گفت: اسرائیل باید تاوان سخت این جنایت خود را درنظر بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا کلشی نژاد ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه از عملیات بزرگ و غافلگیر کننده مبارزان فلسطینی حمایت کرد و گفت: نمی‌توان سرزمین و کاشانه ملتی را با توسل به زور و خشونت تصاحب کرد و سه میلیون انسان را در یک شهر کوچک و محروم از بسیاری امکانات رفاهی، زندانی و از حق زندگی شرافتمندانه محروم ساخت و خود در امنیت به سر برد.

وی افزود: از این‌رو مسؤلیت اصلی آن چه در این روزها در غزه و سرزمین‌های اشغالی می‌گذرد بر عهده رژیم اشغالگر است که باید تاوان این جنایت را بدهد.

امام جمعه اهل سنت ارومیه همچنین از سکوت جامعه جهانی و مدعیان حقوق بشر نیز انتقاد کرد و افزود: رژیم غاصب اسرائیل مراکز درمانی و خدماتی را با بمب‌های فسفری که استفاده آن ممنوع است مورد حمله قرار می‌دهد و باعث شهادت کودکان و زنان بی دفاع می‌شود و امروز همه مسلمانان جهان باید در حمایت از مردم مظلوم غزه به پا خیزند.

وی خطبه‌ها به خانواده‌های داغدار و مردم زلزله زده افغانستان نیز تسلیت گفت و بر کمک رسانی بشر دوستانه ایران به مناطق زلزله زده تاکید کرد.

کد خبر 5910627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha