درگیری شدیدمیان مبارزان فلسطینی وصهیونیست‌ها در کرانه باختری+فیلم

درگیری شدیدمیان مبارزان فلسطینی وصهیونیست‌ها در کرانه باختری+فیلم

گردان‌های قدس شهرک صهیونیستی کیبوتس بئیری را موشک‌باران کردند و همزمان با این اتفاق درگیری‌های شدیدی میان مبارزان مقاومت و نظامیان صهیونیست در کرانه باختری جریان دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سما، گردان‌های قدس (شاخه نظامی جهاد اسلامی) از موشک‌باران شهرک صهیونیستی کیبوتس بئیری خبر داد.

از سوی دیگر منابع خبری از درگیری شدید مبارزان مقاومت و نظامیان ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری خبر می‌دهند.

در ورودی شهرک صهیونیستی میراف واقع در شرق جنین درگیری‌های شدیدی گزارش شده و ده‌ها فلسطینی در غرب جنین و در ورودی شهرک‌های صهیونیستی با نظامیان صهیونیست درگیر شدند. در ایست بازرسی سالم المقام در نزدیکی جنین نیز صدای تیراندازی به گوش می‌رسد.

در ورودی شمالی بیت‌لحم نیز تیراندازی صورت گرفته و مبارزان فلسطینی با استفاده از بمب‌های دست‌ساز صهیونیست‌ها را هدف قرار دادند.

در جنوب نابلس نیز نظامیان صهیونیست هدف تیراندازی مبارزان مقاومت قرار گرفتند و ایست بازرسی حواره نیز از سوی مبارزان مقاومت گلوله باران شد.

وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که تا این لحظه شمار شهدای کرانه باختری به ۹ نفر و شمار مجروحان نیز به ۱۳۰ نفر رسیده است.

کد خبر 5910676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha