۲۲ مهر ۱۴۰۲، ۸:۳۴

امام جمعه اهل سنت خاش:

فریاد نابودی اسرائیل باید در سراسر دنیا طنین انداز شود

فریاد نابودی اسرائیل باید در سراسر دنیا طنین انداز شود

خاش- امام جمعه اهل سنت خاش گفت: اینک موقع سکوت در مقابل رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی نیست و فریاد نابودی اسرائیل باید در سراسر دنیا و ممالک اسلامی طنین انداز شود.

مولوی محمدعلی شهنوازی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: همه امت اسلامی باید اهل حق و جهاد باشند و در کنار مردم فلسطین با دشمنان صهیونیستی و غربی و آمریکایی مقابله کنند تا قدس شریف از چنگ اشغال گران آزاد شود.

وی ادامه داد: در جنگ بر علیه یهودیان و صهیونیست‌ها، همه اقشار و سران کشورهای اسلامی متحد و منسجم باشند و نشان دادن ضعف در برابر زیاده خواهی دشمنان سبب گستاخی آنان می‌شود و هیچ کشور و ملتی در کشورهای اسلامی در امان نخواهد بود.

امام جمعه اهل سنت خاش تصریح کرد: غیوری و شجاعت و دلاوری مجاهدان امت اسلامی باید در صحنه جهاد فی سبیل الله به نمایش گذاشته شود و هم اینک فرصت و زمان جهاد است.

وی تصریح کرد: امروز آمریکای جنایتکار با غربی‌ها در کنار صهیونیست‌ها ایستاده‌اند و مسلمانان را وادار به سکوت می‌کنند و خودشان در جنایت صهیونیست‌ها سهیم و شریک اند و به مظلومان فلسطین و غزه ستم روا داشته و خون زنان و کودکان و مردم بی دفاع غزه و فلسطین را به زمین می‌ریزند، بنابراین هم اینک موقع سکوت در مقابل رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی نیست و فریاد نابودی اسرائیل باید در سراسر دنیا و ممالک اسلامی طنین انداز شود و همگان به صحنه نبرد در جبهه حق بر علیه باطل بیایند.

کد خبر 5910906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha