۲۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۳

دفتر حفاظت منافع ایران در قاهره؛

دوران یکه تازی صهیونیست‌ها به پایان رسیده است

دوران یکه تازی صهیونیست‌ها به پایان رسیده است

دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در قاهره ضمن محکوم کردن حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی اعلام کرد: دوران یکه تازی صهیونیست‌ها به پایان رسیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در قاهره حملات ددمنشانه و وحشیانه رژیم تروریستی، کودک کش و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم و مقاوم فلسطین به‌ویژه ملت محاصره شده فلسطین در غزه را به‌شدت محکوم می‌نماید.

دنیا امروز می‌داند ایستادگی ملت مقاوم و شجاع فلسطین علیه رژیم نژادپرست و آپارتاید صهیونیستی پاسخ به چندین دهه ظلم و جنایت همه جانبه صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین است.

عملیات قهرمانانه طوفان الاقصی سیلی محکم الهی به هتک حرمت بیت المقدس و مسجد الاقصی، تخریب و منفجر نمودن خانه‌های مردم فلسطین، به اسارت گرفتن صدها زن و کودک و جوان فلسطینی، محاصره ۱۴ ساله غزه، ترور کور رهبران ملت فلسطین، دهن کجی و نادیده گرفتن ده‌ها قطعنامه بین‌المللی در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها و صدها جنایت دیگر رژیم موقت اشغالگر قدس است.

قطع آب؛ برق؛ دارو و مواد غذایی ساکنین غزه نمونه بارزی از نسل کشی است که صهیونیست‌ها با قساوت تمام در حال انجام دادن هستند.

جهان امروز بیدار شده است و دوران یکه تازی صهیونیست‌ها به پایان رسیده است. صهیونیست‌ها و حامیان آن‌ها باید امروز فریاد و خروش ملت‌های مسلمان، آزادی‌خواه و حامی صلح و عدالت در سرتاسر جهان را ببینند و بشنوند.

دنیا امروز شاهد راهپیمایی انسان‌های بیدار و آگاه در اروپا، آمریکا، آسیا و آفریقا در دفاع از حقوق مشروع ملت فلسطین است و از حقانیت مبارزات ملت فلسطین برای دست‌یابی به حق زیستن، داشتن کشوری مستقل و آزاد، آزاد نمودن سرزمین‌های اشغالی و قدس شریف حمایت می‌کند.

صهیونیست‌ها باید بدانند و بفهمند که دیگر نمی‌توانند بعد از عملیات طوفان الاقصی ملت فلسطین را مجدد آواره و پناهنده نمایند چون‌که همه ملت‌های منطقه امروز پشت فلسطین ایستاده‌اند و از حقوق آن‌ها دفاع خواهند نمود.

کد خبر 5910988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha