۲۲ مهر ۱۴۰۲، ۹:۵۰

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین:

دانشجویان سفیران آگاه سازی جنایت‌های رژیم صهیونیستی هستند

دانشجویان سفیران آگاه سازی جنایت‌های رژیم صهیونیستی هستند

قزوین- فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: دانشجویان سفیران آگاه سازی جنایت‌های رژیم صهیونیستی هستند که می‌توانند جامعه را در مسیر حق آگاه و بیدار کنند.

ابوذر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: دفاع از ملت مظلوم فلسطین و قیام شجاعانه آنها وظیفه انسانی و اسلامی همه ما است.

وی افزود: اتفاقات امروز و عملیات «طوفان الاقصی» موازنه قدرت در منطقه و دنیا را تغییر داده و باعث ایجاد تحول در محاسبات قدرت در سطح بین‌الملل را به دنبال داشته است.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین تصریح کرد: روزگاری تنها تصویری که از مردم مظلوم فلسطین مخابره می‌شد دفاع با سلاح سنگ بود اما امروز همان بچه ها بزرگ شده‌اند و موشک‌ها را همچون باران بر سر دشمن فرود می‌آوردند

وی اضافه کرد: با توجه به جنایت و نسل کشی صهیونیست‌ها در نوار غزه و قطع آب، برق، دارو و استفاده از سلاح‌های ممنوعه برای نابودی مردم مظلوم فلسطین باید به دنبال حمایت مادی و معنوی از این مردم باشیم.

محمدی تصریح کرد: همه این تلاش‌ها در مسیر وعده حق مقام معظم رهبری است که فرمود اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهید دید و کشورهای منطقه بر روی اسب بازنده شرط بندی نکنند.

وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا در این مسیر کوتاهی نکنیم، اضافه کرد: جریان دانشجویی استان به عنوان زبان گویای مردم ساکت ننشسته و حضور فعالی را از خود نشان داده است.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: تولید محتوای رسانه‌ای در فضای ۵۰ دانشگاه استان قزوین به همت دانشجویان بسیجی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه دانشجویان سفیران آگاه سازی جنایت‌های رژیم صهیونیستی هستند که می‌توانند جامعه را در مسیر حق آگاه و بیدار کنند، ادامه داد: امروز بیش از ۶۰ هزار دانشجو در استان قزوین با درک مظلومیت ملت فلسطین و نقش مهم خود به دنبال ایفای نقش خود در این میدان الهی هستند.

محمدی در پایان با بیان اینکه دانشجو مؤذن جامعه است و باید در مسیر فعال سازی جامعه تلاش کند تا جامعه بیدار باشد، یادآور شد: دانشجو می‌تواند به عنوان یک جریان نخبگانی با ایجاد یک نهضت بیداری جنایت‌های نظام سلطه را برای مردم تبیین کنند.

کد خبر 5911000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha