حزب‌الله لبنان:

خبرنگاران آزاده جهان جنایات صهیونیست‌ها را به گوش جهانیان برسانند

خبرنگاران آزاده جهان جنایات صهیونیست‌ها را به گوش جهانیان برسانند

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از خبرنگاران آزاده جهان خواست بدون توجه به عملیات فریب افکار عمومی آمریکا، جنایات رژیم صهیونیستی را علیه ملت فلسطین رسوا کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، بخش روابط عومی حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ما شاهد بی توجهی تعمدی دبیرکل سازمان ملل، نیروهای یونیفل در لبنان، سخنگوی رسمی کاخ سفید، خبرگزاری رویترز و دیگر رسانه‌های جهانی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی از جمله شهادت خبرنگار لبنانی عصام خلیل عبدالله هستیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: رژیم صهیونیستی همان طرف متجاوزی است که این خبرنگار را به صورت آشکار و بدون هیچ شکی به شهادت رسانده است. این جنایت رژیم صهیونیستی در برابر چشمان خبرنگاران داخلی و خارجی که در صحنه حاضر بودند صورت گرفت.

حزب الله لبنان تاکید کرد: تمام این گروه‌ها تلاش می‌کنند دشمن صهیونیستی محکوم نشود و تمام این اقدامات در چارچوب فریب افکار عمومی صورت می‌گیرد که به رهبری آمریکا و بازوهای رسانه‌ای این کشور به نفع رژیم صهیونیستی و علیه ملت مظلوم فلسطین در جریان است.

در بیانیه حزب الله تصریح شده است: ما از تمام خبرنگاران آزاده جهان می‌خواهیم این واقعیت محض را آشکار کرده و جنایتکاری که دست به کشتار خبرنگاران می‌زند محکوم کنند.

لازم به ذکر است که در جریان حملات رژیم صهیونیستی علیه منطقه علما الشعب واقع در جنوب لبنان، عصام عبدالله خبرنگار و عکاس لبنانی به شهادت رسید و تعدادی دیگر از خبرنگاران زخمی شدند. نکته قابل توجه آنکه خبرگزاری رویترز که با عبدالله همکاری می‌کرد با صدور بیانیه‌ای خبر شهادت وی را منتشر کرد اما اشاره‌ای به حملات رژیم صهیونیستی در این خصوص نکرده و خواهان اجرای تحقیقات قضائی در این زمینه نشد!

کد خبر 5911048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha