وزارت خارجه لبنان:

کل منطقه شعله‌ور خواهد شد/ صلح و ثبات بین المللی در معرض خطر است

کل منطقه شعله‌ور خواهد شد/ صلح و ثبات بین المللی در معرض خطر است

وزارت خارجه لبنان با اشاره به شکایت این کشور از رژیم صهیونیستی در شورای امنیت به خاطر قتل خبرنگاران و نقض حاکمیت لبنان درباره اقدامات تنش‌زای تل آویو به شدت هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت خارجه لبنان از نماینده این کشور در سازمان ملل خواست که علیه رژیم صهیونیستی به خاطر قتل عمدی شهید عصام عبدالله العامل خبرنگار لبنانی شکایت کند.

وزارت خارجه لبنان بیان کرد: به خاطر کشته و زخمی شدن خبرنگاران به دست نظامیان اسرائیلی در روز جمعه، به شورای امنیت شکایت خواهیم برد.

در بیانیه وزارت خارجه لبنان آمده است: هدف قرار دادن خبرنگاران جنایتی علیه آزادی بیان، خبرنگاری، حقوق بشر و قانون بین المللی است.

در این شکواییه به تشریح اقدامات تحریک آمیز و حملات تنش‌زای هفته اخیر رژیم صهیونیستی که تلفات و خساراتی به دنبال داشته و نیز نقض مداوم حاکمیت لبنان و قطعنامه ۱۷۰۱ شورای امنیت اشاره شده است.

وزارت خارجه لبنان در ادامه رژیم صهیونیستی را مسئول تنش کنونی دانست و هشدار داد که اگر اقدامات رژیم صهیونیستی مهار نشود کل منطقه شعله ور خواهد شد و صلح و ثبات بین المللی و منافع جهانی به مخاطره خواهد افتاد.

کد خبر 5911358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha