۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۱:۱۶

برای سنجش آمادگی دستگاه های امدادی؛

مانور «ساعت صفر» در هلال احمر قزوین برگزار شد

مانور «ساعت صفر» در هلال احمر قزوین برگزار شد

قزوین- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از برگزاری مانور «ساعت صفر» در هلال احمر قزوین به منظور سنجش آمادگی دستگاه‌های امدادی در بحران خبر داد.

حسین خوئینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از برگزاری ساعت صفر مدیریت بحران خبر داد و اظهار کرد: این مانور در ساعت ۱۸:۳۰ روز شنبه توسط مدیرت بحران استان قزوین اعلام و بلافاصله نجاتگران جمعیت هلال احمر استان متشکل از تیم‌های واکنش سریع، اسکان اضطراری، نجات در سیلاب، نجات از ارتفاع و نجات در آوار به همراه خودروی عملیاتی سبک و سنگین در موقعیت اعلام شده حاضر شدند.

وی افزود: با توجه به هشدارهای هواشناسی در سال جاری و پیش بینی بروز بارندگی‌های شدید در پیش رو، این مانور با سناریوی سیل و با هدف سنجش آمادگی و هماهنگی دستگاه‌های خدمات رسان با یکدیگر در زمان بحران، در محل ورزشگاه امام علی شهرستان البرز به اجرا گذاشته شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان یادآور شد: با توجه به اینکه سطح حادثه استانی در نظر گرفته شده بود، با حضور فرماندار شهرستان البرز، مدیریت بحران استان و نماینده مدیریت بحران کشور آمادگی جمعیت هلال احمر از نظر تجهیزات و نیروی انسانی مورد سنجش قرار گرفت.

کد خبر 5911751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha