۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۲۱

فرمانده انتظامی اسفراین خبر داد؛

پاکسازی نقاط آلوده در اسفراین از وجود توزیع‌کنندگان مواد مخدر

پاکسازی نقاط آلوده در اسفراین از وجود توزیع‌کنندگان مواد مخدر

بجنورد_ فرمانده انتظامی اسفراین از اجرای طرح آرامش در شهر با محوریت پاکسازی نقاط آلوده از توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر با خبر داد.

سرهنگ محمد روهنا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح آرامش در شهر با محوریت پاکسازی نقاط آلوده از وجود معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر، مأموران پلیس مواد مخدر با همکاری کلانتری و پاسگاه‌های تابعه این طرح را در سطح شهرستان اسفراین به مرحله اجرا گذاشتند.

فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه مأموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی عوامل توزیع و خرید و فروش مواد مخدر در سطح شهرستان شدند، تصریح کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی، اقلام ممنوعه و ابزار آلات استعمال و فروش مواد مخدر را کشف کردند.

وی با بیان اینکه در این طرح تعداد ۳ خرده فروش مواد مخدر و ۲ معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، افزود: متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: پلیس با قدرت در مقابل هرگونه بی نظمی و هنجارشکنی خواهد ایستاد و انتظار می‌رود تا مردم عزیز در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 5911964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha