۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۲

نامدار:

زنجیره تامین و توزیع دارو در هلال‌احمر تقویت می‌شود

زنجیره تامین و توزیع دارو در هلال‌احمر تقویت می‌شود

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر گفت: زنجیره تامین و توزیع دارو در هلال‌احمر تقویت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین همایش هم‌اندیشی مدیران ستادی، مدیران عامل استان‌ها و مدیران داروخانه‌های جمعیت هلال احمر سراسر کشور با موضوع بررسی راهکارهای تقویت زنجیره تأمین و توزیع دارو در هلال احمر برگزار شد.

در این نشست پیمان نامدار، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر با اشاره به دستاوردهای هلال احمر گفت: لباس هلال احمر جامه‌ای مقدس است؛ کارکنان این جمعیت در عرصه خدمت به مردم تا پای جان و در خط مقدم سختی‌ها، حضور دارند و گامی‌به عقب برنمی دارند.

وی افزود: خدمت به مردم در هلال احمر، موهبت خداوند است و عشق خدمت به مردم، همه ما را گرد هم آورده است. ما تلاش می‌کنیم تا گره‌ای از مشکلات مردم باز کنیم. داروخانه‌های هلال احمر نیز خادمان شبانه روزی مردم هستند و لحظه‌ای در تأمین نیاز مردم درنگ نمی‌کنند.

نامدار ادامه داد: امروز داروخانه‌های هلال احمر علاوه بر رفع نیاز دارویی مردم، توانسته‌اند موجب رونق صنعت دارویی کشور شوند.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال‌احمر افزود: آئین نامه اداره داروخانه‌های هلال احمر نیز مدون شده تا این روند به شکلی جدی تر ادامه پیدا کند.

وی افزود: تکمیل زنجیره دارویی داروخانه‌ها و شبانه روزی شدن داروخانه آذربایجان شرقی از جمله مهمترین دستاوردهای ماه‌های اخیر است و تلاش می‌شود تا این روند مثبت در سراسر کشور پیگیری شود.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر تاکید کرد: احداث داروخانه در استان ایلام، اخذ مجوز راه اندازی داروخانه فوریتی در آبادان، تأمین داروهای خاص در خراسان جنوبی و بزودی تکمیل پروژه احداث داروخانه در سمنان از دیگر دستاوردهای حوزه دارویی است که می‌تواند یک پوشش سراسری در کشور ایجاد کند.

کد خبر 5912195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha