۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۳۱

رییس مرکز پژوهش‌های شورای شهر همدان:

موظفیم به یاری مردم مقاوم غزه بشتابیم

موظفیم به یاری مردم مقاوم غزه بشتابیم

همدان_رییس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان گفت : مردم مظلوم غزه نیازمند کمک ما هستند و امروز وظیفه ماست که با مال و جان خود به یاری مردم مقاوم غزه بشتابیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رضایی در سخنان پیش از دستور جلسه صحن شورای شهر افزود: امروز جهان شاهد جنایت اسراییل غاصب و اشغالگر و کودک‌کشی است که در مقابل رزمندگان دلیر حماس عاجز و ناتوان شده و به جان مردم مظلوم و بی دفاع افتاده و با سلاح و مهمات شیطان بزرگ کودکان و زنان بی‌پناه را با ددمنشی تمام با مخرب‌ترین و کشنده‌ترین مهمات به خاک و خون می‌کشد.

رضایی اضافه کرد: آمریکای متجاوز و انگلیس خبیث با لشکرکشی و اعزام ناو و نیروی نظامی به منطقه و کشورهای اروپایی حامی این نسل کشی بی‌سابقه در تاریخ هستند که این امر علیه بشریت را حق مشروع اسراییل می‌دانند.

وی یادآور شد: این در حالی است که آنها حمله روسیه به زیرساخت‌های غیرنظامی اوکراین که منجر به قطع برق شد را جنایت علیه بشریت می‌دانند و کشتار زنان، کودکان و ساکنین بی‌دفاع و بی‌پناه غزه را حق مشروع اسراییل جنایتکار می‌دانند.

وی با بیان اینکه در صورت تجاوز زمینی به غزه امکان شهادت ده‌ها و شاید صدها هزار نفر از مسلمانان غزه وجود دارد، اظهار داشت: چرا که ارتش بزدل و ترسوی صهیونیست‌ها ابتدا با تسلیحات سنگین و بمباران شدید همه را از بین می‌برند سپس نیروی زمینی حضور پیدا می‌کند و این مساله بسیار نگران کننده است.

وی افزود: در صورت پیاده شدن طرح جنایتکار اسراییل و آمریکا در غزه بدون عکس العمل مؤثر جهان اسلام و جهان عرب به ویژه جبهه مقاومت باشد، این جنایت پیامدهای خطرناکی برای جبهه مقاومت و جهان اسلام در پی خواهد داشت چرا که حرف از تغییر خاورمیانه می‌زنند.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای شهر همدان با بیان اینکه ما امروز وظیفه داریم به استناد فرمایشات پیامبر اکرم (ص) مبنی بر اینکه کسی که صبح کند و اهمیتی به کارهای مسلمانان ندهد او از آنان نیست و کسی که صدای مردی را بشنود که فریاد کمک خواهی از مسلمانان و سر می‌دهد پاسخش را ندهد مسلمان نیست اضافه کرد: امروز وظیفه ماست که با مال و جان خود به یاری مردم مقاوم غزه بشتابیم و اگر امکان حضور در جبهه نیست با کمک‌های مالی به داد آنها برسیم.

وی اظهار داشت: هلال احمر جمهوری اسلامی شماره حساب کمک به مردم غزه را اعلام کرده است و سایر ارگان‌ها نیز در این راستا به جمع آوری کمک اقدام کنند و جا دارد اعضای شورای شهر و کارکنان شهرداری داوطلبانه بخشی از حقوق خود را به ساکنین غزه اختصاص دهند.

علی رضایی در ادامه با اشاره به برگزاری کنگره هشت هزار شهید استان گفت: شهرداری همدان در این زمینه کمک‌های شایانی را داشته و عملکرد ارزشمند شهرداری قابل تقدیر است رضایی در این خصوص اضافه کرد: بر این اساس از کمک‌های مؤثر و ارزشمند شهردار، مدیران مناطق، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برای برگزاری این کنگره قدردان هستیم و امیدواریم برگزاری این رویداد مهم در اعتلای فرهنگ نورانی و عزت آفرینی جهاد، شهادت و فرهنگ مقاومت مؤثر باشد.

کد خبر 5912318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha