۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۲۴

در جلسه کمیسیون امنیت ملی مطرح شد؛

مذاکراتی برای ارسال کمک از مصر به غزه انجام شده است

مذاکراتی برای ارسال کمک از مصر به غزه انجام شده است

رییس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مذاکراتی از سوی هلال احمر و وزارت خارجه برای ارسال کمک‌های بشردوستانه از طریق مصر به غزه انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس گلرو رییس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به نشست فوق‌العاده کمیسیون جهت بررسی آخرین تحولات غزه و سرزمین های اشغالی، اظهار داشت: با توجه به اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونسیتی علیه مردم مظلوم غزه و کشتار زنان و کودکان، در جلسه امروز ضمن بررسی این تحولات بر افزایش تحرکات پارلمانی تاکید شد.

وی افزود: مقرر شد در همین چارچوب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نامه ای به همتایان خود ارسال و ضمن محکومیت اقدامات رژیم صهیونسیتی مشارکت پارلمان ها و کمیسیون های سیاست خارجی را برای مقابله با اقدامات این رژیم پیگیری نماید. همچین جلسه کمیسیون با سفرای خارجی مقیم تهران در دستور کار قرار گرفت.

گلرو تصریح کرد: مذاکراتی نیز جهت ارسال کمک های بشر دوستانه از طریق هلال احمر و وزارت امور خارجه از طریق مصر به غزه انجام شده است.

وی در پایان بیان کرد: فردا نیز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای پیگیری مصوبات و همچنین بررسی آخرین تحولات میدانی با حضور نماینده حماس و مسئولین مرتبط جلسه را برگزار خواهد کرد.

کد خبر 5912486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha