۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۲۰:۰۲

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه جیرفت:

جنایات غزه در سکوت مدعیان دفاع از حقوق بشر رخ می‌دهد

جنایات غزه در سکوت مدعیان دفاع از حقوق بشر رخ می‌دهد

کرمان- بسیج دانشجویی دانشگاه جیرفت در بیانیه ای ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، آورده است: جنایات غزه در سایه سکوت مدعیان دفاع از حقوق بشر رخ می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، بسیج دانشجویی دانشگاه جیرفت طی بیانیه‌ای حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

{مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا}

این روزها اراضی اشغالی فلسطین بار دیگر شاهد وقوع جنایاتی است که در سایه سکوت رهبران و مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر رخ می‌دهد و برگ سیاه دیگری را در تاریخ سیاسی معاصر جهان رقم می‌زند.

اکنون امت مسلمان و مظلوم فلسطین در غزه، با مقاومت خود عبارت «هیهات من الذله» را تفسیر کرده‌اند، چرا که قدمت ظلم به بلندای تاریخ است و فرعونیان همواره در ظلم به مظلومان دست داشته‌اند و اینک نمونه‌ای بارز از آن را در غزه مشاهده می‌کنیم، دردناک‌تر اینکه کشورهایی که دم از دموکراسی و حقوق بشر می‌زنند، سکوت اختیار کرده و به نظاره نشسته‌اند.

با این اوصاف ملت مسلمان و آگاه ایران و به خصوص جامعه ولایت‌مدار دانشگاهی هم صدا با مسلمانان و آزادی خواهان جهان، جنایت‌های بی‌رحمانه و غیر انسانی رژیم صهیونیستی را شدیداً محکوم می‌کنند.

دانشجویان بسیجی دانشگاه جیرفت ضمن ابراز انزجار از سکوت مجامع بین‌المللی در نسل‌کشی مردم مظلوم فلسطین و اعلام همبستگی با مردم بی‌دفاع غزه، با دعوت از دانشگاهیان جهان اسلام به اتخاذ مواضع مشترک و اقدامات مؤثر و عاجلی در محکومیت جنایات هولناک صهیونیست‌ها از آنان می‌خواهند تا مسئولیت روشنفکری و عملی خود را در دفاع از مظلومان جهان فراموش نکنند و اجازه ندهند در هزاره دانایی هر روز در فلسطین بی‌سابقه‌ترین و وحشیانه‌ترین فجایع بشری در برابر دیدگان بی‌تفاوت مردم جهان به وقوع پیوندد.

کد خبر 5912546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • US ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      5 3
      لعنت به جنگ لعنت به اسراییل لعنت به جنگ افروزان ..بخدا .دیگه ارامش نداریم ..
      • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
        3 4
        الان باید همه دست به دست هم بدن جلوی نسل کشی صهیونیست رو بگیرن
    • داریوش IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      5 3
      درود.... دانشجویان عزیز.....اگر گروهی به مردم بی دفاع حمله کنند و مردم بی دفاع را بکشند...جشن را به گلوله ببندند...مردمی که از سراسر جهان برای آن جشن آمده بکشند و مردم را گروگان گرفتند ...باید با آنها چکار کرد....
    • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      7 3
      لعنت به اونی که اول حمله کرد که الان بچه‌ای بی گناه کشته بشن
      • مصطفی IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
        0 1
        لعنت به اونی که اول حمله کرد ، فکر کنم ۷۰ ساله حمله رو شروع کرده لعنتی.
    • ابراهیم گودینی IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      0 1
      کدامین حقوق بشر کشورهای که دم از فرهنگ و حقوق بشر می‌زنند اصلا معنی این کلمه را نفهمیدن حیوانات درند که هیچ حقوقی وسازمانی ندارند واقعا مثل این کشورها که حقوق دروغین بشر دارند آنقدر درنده نیستند اسرائیلی ها و آمریکایی ها از هر حیوانی وحشی تر و درنده تر هستند