افزایش شمار شهدای غزه به ۲۶۷۰ نفر + فیلم

افزایش شمار شهدای غزه به ۲۶۷۰ نفر + فیلم

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که تعداد شهدای فلسطینی بر اثر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی از مرز ۲۶۷۰ نفر فراتر رفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین از افزایش شمار شهیدان در غزه به ۲۶۷۰ و زخمی شدگان به ۹۶۰۰ نفر خبر داد.

تنها در ۲۴ ساعت گذشته ۳۵۷ فلسطینی بر اثر تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به غزه به شهادت رسیده‌اند.

رژیم صهیونیستی در جنایتی جدید خانه یکی از خانواده‌های فلسطینی در منطقه مصبح واقع در شمال رفح را بمباران کرد. بر اثر این بمباران وحشیانه ۳۰ شهروند فلسطینی زیر آوار مدفون شدند که تاکنون پیکر بی‌جان ۶ تن از آنان از زیر آوار بیرون آورده شده است.

در نتیجه بمباران خان یونس در جنوب نوار غزه نیز ۵ فلسطینی شهید شدند. در جریان بمباران خانه‌ای دیگر در رفح واقع در جنوب نوار غزه نیز دو فلسطینی شهید و ۹ فلسطینی دیگر نیز زخمی شدند. علاوه بر این ارتش رژیم صهیونیستی مؤسسه بانوان مسلمان در رفح را نیز بمباران کرد که در نتیجه آن ۶ فلسطینی به فیض شهادت نائل آمدند.

جنایتکاران صهیونیست مناطق پیرامونی بیمارستان شهدا الاقصی در نوار غزه و شرق محله الشجاعیه واقع در شرق نوار غزه را نیز بمباران کردند. یک خانه دیگر در محله زیتون واقع در شرق نوار غزه نیز بمباران شد.

یک خودرو نیز در نزدیکی مؤسسه الصلاح در رفح، یک خانه در نزدیکی دانشگاه غزه و یک خانه دیگر نیز در شرق خان یونس بمباران شد.

از سوی دیگر نیروهای امدادی غزه اعلام کردند که بیش از ۱۰۰۰ نفر در زیر آوار خانه‌های ویران‌شده مدفون شده‌اند. این نیروها تصریح کردند که برخی از افراد زیر آوار مانده، ۲۴ ساعت پس از بمباران‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی زنده از زیر آوار خارج شده‌اند.

نیروهای امدادی غزه تاکید کردند: ادامه تجاوز به غزه فاجعه‌ای واقعی را در پی خواهد داشت و ما را از انجام وظایفمان در قبال ملتمان ناتوان خواهد ساخت.

کد خبر 5912656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha