۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۱

در گفت‌وگو با مهر عنوان شد؛

طوفان الاقصی هیمنه رژیم اشغالگر اسرائیل را در هم شکست

طوفان الاقصی هیمنه رژیم اشغالگر اسرائیل را در هم شکست

شهرکرد- نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سامان گفت: طوفان الاقصی هیمنه ارتش رژیم صهیونیستی را در هم شکست و ابهت پوشالی آن را از بین برد.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونیستی برای خود محاسباتی را انجام داد و در صدد عملیاتی نمودن آن بود که با عملیات غافلگیرانه طوفان الاقصی بسیار تحقیر شد و شکست اطلاعاتی، امنیتی و نظامی خفت‌باری را متحمل شد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص شکست غیرقابل ترمیم اسرائیل در جنگ اخیر تصریح کرد: چند نکته قابل توجه است و آن هم اینکه دنیا باورشان این بود که هیچ نفوذی در این نهاد جاسوسی و اطلاعاتی امکان‌پذیر نیست اما با این عملیات وجهه‌ای را که اسرائیل در دنیا برای خودش درست کرده بود در هم شکست.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سامان ادامه داد: شکست در این سرزمین‌ها یک پیام خصوصاً برای همه کسانی که قرار بود به این سرزمین‌ها مهاجرت کنند از یهودی‌ها و غیر یهودی‌ها داشت و آن این بود که دیگر این سرزمین امنیت ندارد چون قبلاً مناطق اشغالی را یکی از امن‌ترین مناطق دنیا برای سرمایه‌گذاری معرفی کردند و روی این حساب چندین هزار نفر هم آوردند و تلاش کردند بقیه یهودی‌ها که در بقیه دنیا بودند را به اینجا بکشانند.

عباسی تاکید کرد: امروز وجه امنیتی این رژیم برای همیشه از بین رفت و قابل ترمیم هم نیست به این ترتیب دیگر هیچ یهودی در هیچ کجای دنیا نسبت به رژیم صهیونیستی اعتماد ندارد.

وی خاطره نشان کرد: در این عملیات هیمنه ارتش رژیم صهیونیستی در هم شکسته شد چراکه قبل از این تصور می‌شد به هیچ عنوان نمی‌شود با این ارتش روبه‌رو و درگیر شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سامان بیان داشت: این موضوع سبب شد برای بسیاری از کشورهای عربی و اسلامی که باب رابطه با اسرائیل و عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر را آغاز کرده بودند، محرز شود که قدرت این ارتش پوشالی است.

عباسی یادآور شد: این موضوع که یک گروه شبه‌نظامی می‌تواند به ارتش رژیم غاصب اسرائیل حمله کند، فرمانده این ارتش را از رختخواب منزلش با وضعیت خیلی وخیم بیرون بکشد و به‌عنوان اسیر دنبال خودش ببرد و یا اینکه در داخل سرزمین اشغالی چندین شهرک را در عرض چند ساعت در اختیار بگیرد، چند صد نفر را اسیر کند و چند صد نفر از ارتش اسرائیل را بکشد شکستی بزرگ محسوب می‌شود.

وی گفت: ساکنان مناطق اشغالی اسرائیل تا قبل از این حمله فکر نمی‌کردند امنیت این مناطق تا این حد سست باشد و حالا شاهد ایجاد روحیه یاس و ناامیدی بسیار شدیدی در بین مردم آنجا هستیم و فرار شهرک‌نشین‌ها همه حاکی از ترس مردم است.

کد خبر 5912775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha