۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۵

در راستای نهضت ملی مسکن انجام شد؛

موافقت با جانمایی شهرک مسکونی در خارج از حریم شهر آشخانه

موافقت با جانمایی شهرک مسکونی در خارج از حریم شهر آشخانه

بجنورد_ سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با جانمایی شهرک مسکونی در خارج از حریم شهر آشخانه در راستای نهضت ملی مسکن خبر داد.

سیدعلی میرکریمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست خراسان شمالی اظهار داشت: کلیات برنامه زیست محیطی مدیریت تالاب‌های آق قشلاق و طرح تکام (توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در جوامع روستایی) به تأیید رسید.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی تصریح کرد: از دیگر مصوبات این جلسه موافقت با جانمایی طرح‌های سرمایه گذاری در زمینه پرورش دام و طیور، گردشگری و کارگاه‌های تولیدی و صنعتی در سطح شهرستان‌های استان بود.

دبیر کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان در پایان خاطرنشان کرد: جانمایی دو محدوده جهت الحاق به محدوده شهر آشخانه در راستای نهضت ملی مسکن نیز در مرحله تشکیل پرونده می‌باشد که با عنایت به تأکیدات معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مقرر شد پاسخ استعلام دستگاه‌های اجرایی با قید فوریت اخذ و نتیجه در اولین فرصت در دستورکار جلسه کارگروه زیربنایی قرار گرفت.

کد خبر 5912833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha