۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۷

با حضور جمعی از مسئولان؛

نمایشگاه دستاوردهای فناورانه جهاددانشگاهی کردستان آغاز به کار کرد

نمایشگاه دستاوردهای فناورانه جهاددانشگاهی کردستان آغاز به کار کرد

سنندج_ نمایشگاه دستاوردهای فناورانه جهاددانشگاهی با حضور فناوران، پژوهشگران و شرکت‌های دانش بنیان و جمعی از مسئولان استان کردستان در سنندج آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس جهاد دانشگاهی واحد کردستان صبح دوشنبه در آئین آغاز به کار این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه با معرفی ارائه دستاوردهای پژوهشی، نوآوری‌ها و توانمندی‌های فناورانه، شرکت‌های خلاق و فناور و صنایع دانش بنیان زیر مجموعه این نهاد به مد سه روز در سنندج دایر است.

اکبر اسدی بیان کرد: دستاوردهای پژوهشی و اشتغال محور جهاد دانشگاهی، شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق زیر مجموعه مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی در این نمایشگاه معرفی می‌شود و موضوعاتی از جمله فنی و مهندسی، صنایع غذایی، کشاورزی، و نیز در نمایشگاه در معرض دید قرار گرفته است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان با اشاره به همکاری جهاد دانشگاهی با سایر ادارات استان بیان کرد: قراردادی ما بین شرکت آب و فاضلاب منطقه‌ای استان کردستان و جهاد دانشگاهی استان در راستای اجرای طرح داناب منعقد شده است که براساس آن برگزاری کارگاه‌های آموزشی و توجیهی و فرهنگی برای بیان اهمیت آب و نقش بسزای آن در جامعه ویژه دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه ۱۲ شرکت در زمینه‌های مختلف تولید از جمله صنایع غذایی، صنایع خودرو و غیره حضور دارند که از تعداد شرکت حضور یافته در این نمایشگاه چهار شرکت مربوط به حوزه دانش بنیان است.

کد خبر 5912964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha