۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۶

فرمانده انتظامی استان سمنان:

انجام ۴ ماموریت ویژه پلیسی در استان سمنان/ ۶ نفر دستگیر شدند

انجام ۴ ماموریت ویژه پلیسی در استان سمنان/ ۶ نفر دستگیر شدند

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام چهار ماموریت ویژه پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: در این راستا شش نفر دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته چهار مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، ابراز داشت: سرقت احشام، دستگیری سارق سابقه دار، دستگیری سارقان عتیقه‌جات و دستگیری عاملان زنده گیری پرندگان شکاری از جمله این مأموریت‌ها را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه در انجام این مأموریت‌ها شش نفر دستگیر شدند، افزود: پلیس در راستای تأمین امنیت شهروندان به طور جد با متخلفان برخورد کرده و می‌کوشد تا آرامش در شهرهای استان مستمر برقرار شود.

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق سابقه دار با ۱۴ فقره سرقت موتورسیکلت و اماکن خصوصی در لاسجرد سرخه خبر داد و ابراز داشت: در بازرسی از خودرو مقداری سیم کابل کشف و ضبط شده است.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه سارق احشام گرمسار به دام پلیس گرفتار شد، تصریح کرد: متهم پس از دستگیری در بازجویی به انجام هفت فقره سرقت به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتراف و انگیزه خود را از این اقدام اعتیاد به مواد مخدر و نداشتن پول تهیه مواد ذکر کرده است.

وی با بیان اینکه مرد ۳۵ ساله و زن ۲۵ ساله سارقان عتیقه‌جات خانه‌های خالی از سکنه در شاهرود دستگیر شدند، افزود: این دو با سابقه کیفری و اعتیاد مواد مخدر به انجام هشت فقره سرقت به ارزش پنج میلیارد ریال از منازل با همدستی یکدیگر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه دو تبعه کشور همسایه با جرم زنده گیری پرندگان شکاری در دامغان شناسایی و دستگیر شدند، اضافه کرد: این دو در اعتراف خود قصد صید پرندگان نظیر عقاب و قاچاق آن به خارج کشور را داشتند.

کد خبر 5913160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha