۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۳۶

مدیر عامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد:

۱۶۸ هزار متر شبکه توزیع در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد

۱۶۸ هزار متر شبکه توزیع در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد

دهدشت- مدیر عامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی ۲ سال اخیر، بیش از ۱۶۸ هزار متر شبکه توزیع و حدود ۸۱ هزار متر خط انتقال در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد اجرایی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امید صالحی افزود: طی اقدامات ۲ سال اخیر، در پروژه‌هایی که مشخصاً مرتبط با محرومیت زدایی و جهاد آبرسانی است، مشارکت و همراهی ارزشمند بسیج سازندگی قابل توجه است.

وی تصریح کرد: عملیاتی کردن بهسازی و توسعه شبکه‌های آب حدود ۶۰ کیلومتر در یاسوج، آب شهر چرام و روستای سرگچ با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان و توسعه ۲ کیلومتر خطوط آب برای جمعیت ۳ هزار نفری این روستا با تلاش همکاران محقق شد.

صالحی با بیان اینکه به تصفیه خانه فاضلاب شهر یاسوج در چند ماهه اخیر ۴۰۰ میلیارد ریال تزریق اعتبار شد، خاطر نشان کرد: با این اعتبار ابنیه و تأسیسات تصفیه خانه با سرعت بهتر تکمیل خواهد شد.

وی بیان کرد: در دیشموک ۳ هزار و ۲٠٠ متر از شبکه با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان اصلاح شد و همچنین در تنگ سرخ نیز اصلاح شبکه آب روستا با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال برای جمعیت یکهزار و ۱٠٠ نفری این منطقه نهایی شد.

مدیر عامل آبفای استان خاطر نشان کرد: در حوزه پروژه‌های محرومیت زدایی در هفته‌های اخیر، پروژه آبرسانی به روستاهای گردوه، بطاری، گندی خوری علیا و سفلی و وسطی و لیراب به بهره برداری رسیدند.

صالحی ادامه داد: این پروژه نیز از سلسله افتتاحیه‌های در حوزه جهاد آبرسانی است که با اجرای ۴ هزار و ۴٠٠ متر لوله گذاری آب جمعیتی بالغ بر یکهزار و ۳٠٠ نفر پایدار شد.

کد خبر 5913331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha