۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۲۲:۱۵

استاندار تهران خبر داد؛

ایجاد مراکز ورزشی مختص جانبازان و توان یابان در استان تهران

ایجاد مراکز ورزشی مختص جانبازان و توان یابان در استان تهران

تهران- استاندار تهران گفت: در حال تلاش و برنامه ریزی هستیم تا در استان تهران مراکز ورزشی برای جانبازان و توان یابان ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری عصر دوشنبه در مراسم بدرقه و تقدیر از ورزشکاران و مربیان استان تهران اعزامی به بازی‌های پارا آسیایی «هانگژو» که با حضور جوادی مدیرکل، ایرجی معاون توسعه امور ورزش، اسبقیان رئیس و حمیدی دبیر فدراسیون جانبازان و توان‌یابان و جمعی از مدیران ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، خطاب به ورزشکاران و مربیان عنوان کرد: شما نماد اراده و عزت ملت شریف ایران عزیز اسلامی هستید.

استاندار تهران با بیان اینکه این افتخار بزرگی برای ماست که با هر افتخارآفرینی شما، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به اهتزاز در می‌آید و سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران طنین انداز می‌شود گفت: به سهم خودم از تلاش‌های شما قدردانی می‌کنم و در حال تلاش و برنامه ریزی هستیم تا در استان تهران مراکز ورزشی برای جانبازان و توان یابان ایجاد کنیم و برای شما در این مسابقات آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم شاهد درخشش ملی پوشان کشورمان در «هانگژو» باشیم.

اسبقیان رئیس فدراسیون جانبازان و توان‌یابان اظهار کرد: کاروان قدرتمند فرزندان ایران در دو گروه فردا و روز چهارشنبه عازم بازی‌های پارا آسیایی «هانگژو» است و امیدوارم که با دعای خیر ملت شریف ایران و به برکت حضور خانواده معزز شهید الداغی، شاهد درخشش ملی پوشان کشورمان در این بازی‌ها باشیم.

وی افزود: از ویژگی بارز ملی پوشان ما احترام به پرچم و سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران است؛ موضوعات فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و همگانی، بال‌های پرواز برای موفقیت هستند و این ویژگی در ورزشکاران جانبازان و توان‌یابان وجود دارد.

گفتنی است که در پایان این مراسم، توسط فخاری استاندار تهران، اسبقیان رئیس فدراسیون و جوادی مدیرکل با همراهی نم نم رئیس هیأت جانبازان و معلولین و همتی سرپرست هیأت نابینایان، بدرقه ورزشکاران پارا آسیایی استان تهران اعزامی به بازی‌های پارا آسیایی «هانگژو» انجام و از ۲۵ ورزشکاران و مربی بوچیا، والیبال نشسته، وزنه برداری، تیراندازی، شنا، بسکتبال و دوومیدانی تقدیر شد.

لازم به ذکر است که کاروان ایران با نام «فرزندان ایران» و با شعار «ایمان، ایران، افتخار» با ۲۱۱ ورزشکار در ۱۶ رشته ورزشی در بخش مردان و ۱۱ رشته ورزشی در بخش بانوان در چهارمین دوره بازی‌های پارا آسیایی که از ۳۰ مهر تا ۶ آبان در «هانگژو» چین برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

کد خبر 5913632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha